פסטיבל "משקים פתוחים" בפתחת ניצנה בדרום – יצא לדרך

פסטיבל משקים פתוחים שמתקיים במדבר הנסתר של פתחת ניצנה פתח אתמול (שני) את שעריו לעשרות משפחות שבאו לבלות את חופשת חול המועד סוכות, בניהן משפחות מילואים שהתקבלו בזרועות פתוחות בכניסה חופשית לפסטיבל

אתמול, יום ב', יצא לדרך "פסטיבל משקים פתוחים" בפתחת ניצנה על שם שמוליק ריפמן ז"ל, זו השנה השישית. הפסטיבל שמתרחש במדבר הנסתר של פתחת ניצנה מזמין את המבקרים לחוויה מדברית ייחודית, במקום בטוח ומרוחק, למען הפוגה מהמצב. הפסטיבל מלא בפעילויות חקלאיות, סדנאות אומנות, סיורים מודרכים במשקים ובסביבה, הופעה של ירמי קפלן, איזיריידרים ושוק איכרים מקומי שמציע תוצרת חקלאית טרייה. הפסטיבל ימשיך להתקיים לאורך כל השבוע, עד יום רביעי 23.10.2024 ואתם מוזמנים להגיע ולהנות משלל הפעילויות שיש לפסטיבל להציע בעלות של 30 ₪, ולמשפחות מילואים הכניסה הינה חופשית.

ערן דורון, ראש המועצה האזורית רמת נגב: "פסטיבל משקים פתוחים בפתחת ניצנה מתקיים כבר שנה שישית ברציפות, הפסטיבל מאפשר למבקרים להיחשף למרחב המיוחד של פתחת ניצנה ולהתחבר אל הטבע ולאזור שנמצא בחוד החנית של החקלאות הישראלית. השנה, בשנה מורכבת כמו זו, אנחנו שמחים גם לפתוח את שערינו למשפחות המגויסות למלחמה בפסטיבל ללא עלות, כהוקרה על תרומתן לחברה הישראלית. מרחב הר הנגב מאפשר בתקופה זו הפוגה מהמצב המורכב ואפשרות ליהנות מחוויה לכל המשפחה באזור בטוח ושקט".

תוכנית הפסטיבל:

מדי יום בין השעות 10:00-16:00  יתקיימו סדנאות ופעילויות במשק החקלאי ניצנה ויתקיים שוק איכרים, בין הסדנאות: הכנת משחקים לחיות בחווה השיקומית, קליעת סלים, פעילות חושים בגן התבלינים, טיולים לגן הלאומי ניצנה, יוגה לכל המשפחה, אירוח בדואי, הכנת פיתות ותה, ודוכני איפור. החל מהשעה 16:00 ייערכו סיורים במשקים החקלאיים, כחלק מהסיורים יתקיימו פעילויות שונות: סדנת כבישת זיתים במשק כרמי שלום, סיור עם משחק "חפש את המטמון" במשק תושייה, סיור במשק לוי המתמחה בעגבניות שרי, וקטיף ארטישוק ירושלמי במשק בוגנים. בשוק האיכרים יוצעו תוצרת טרייה כמו תרד, רימונים, יין ושמן זית. בשעה 20:30 יצא טיול לילי לצפייה בעקרבים וכוכבים. הפסטיבל מציע פעילויות נוספות כגון: הופעה של ירמי קפלן ביום שלישי בעלות של 50 ₪, טיולים רכובים לחמוקי ניצנה, סיורי איזיריידרים, צילומים משפחתיים, והנחות למתארחים בחאן ניצנה.

לאפשרויות לינה והסעדה באזור פתחת ניצנה.

למידע נוסף על הפסטיבל:

https://www.negevtour.co.il/?events=open-farm

לפרטים נוספים:

מוקד המידע של תיירות הר הנגב – 050-6577747

צילום: פתחת ניצנה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן