מתנדבי 360 בביקור בכנסת: פעלו מתוך מסירות נפש אמיתית

במהלך הפגישה, הוקרן סרטון המסכם את פעילות מתנדבי היחידה ביישובי העוטף ובמחנה ‘שורה’, מאז פרוץ המלחמה

יו”ר הכנסת למתנדבי יחידה 360: “אני רוצה להודות לכם על המצווה הגדולה שאתם עושים, הבנתם את גודל השעה ועזרתם לעם ברגעיו הקשים ביותר”

יו”ר הכנסת אמיר אוחנה, אירח היום (ד’) במשכן הכנסת את מפקדי הצוותים של יחידה 360 – מערך הסיוע הלאומי, יחד עם היו”ר ישראל מורגנשטרן, המייסד חזי שבקס ומפקד היחידה אלחנן רוט.

מפקדי הצוותים של מחוז הדרום, שפעלו החל מבוקר שמחת תורה, סיפרו ליושב הראש על מלאכת פינוי וזיהוי גופות הנרצחים הי”ד, אותה ביצעו במהלך השבועות הראשונים של המלחמה. יו”ר הכנסת אמר למתנדבים באירוע, “אני רוצה להודות לכם על המצווה הגדולה שאתם עושים, על שהבנתם את גודל השעה ועזרתם לעם ברגעיו הקשים ביותר”.

במהלך הפגישה, הוקרן בפני המשתתפים סרטון המסכם את פעילות מתנדבי היחידה ביישובי העוטף ובמחנה ‘שורה’, מאז פרוץ המלחמה. לאחר המפגש עם יו”ר הכנסת, נכנסו נציגי המתנדבים ליציע באולם המליאה, שם התקבלו בברכה על ידי חברי הכנסת ויו”ר הישיבה ח”כ חנוך מיליביצקי, שהודה להם על עבודתם בשגרה ובימים קשים אלו.

ישראל מורגנשטרן יו”ר יחידה 360 – מערך הסיוע הלאומי: “המתנדבים המסורים הפקירו את ביתם ואת משפחתם, ופעלו מתוך מסירות נפש אמיתית, כדי להביא את הנרצחים לקבר ישראל תוך שמירה על כבודם האחרון. המתנדבים הם הפנים היפות של מדינת ישראל, שנחשפו לעיני כולם בתקופת המלחמה. אני מודה ליו”ר הכנסת, שמלווה את הארגון כבר תקופה ארוכה, על המילים החמות שמביעות את רחשי העם כולו, שמוקיר ומעריך את המתנדבים על עבודתם המסורה”.

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

 

צילום: יחידה 360

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן