הללויה!! מרכז קהילתי נחנך בשכונת רחובות הצעירה

מרכז קהילתי נחנך הערב (רביעי) בשכונת רחובות הצעירה, במעמד סגני ראש העיר, זהר בלום ויניב מרקוביץ'. המרכז כולל מתחמים ייחודים לגיל הרך ויציע שפע פעילויות וחוגים לתושבים.

המרכז הוקם על ידי עיריית רחובות, בשיתוף רשת חוויות ובסיוע מפעל הפיס ועם חנוכת המבנה הוא יעבור לתפעול של רשת חוויות, האמונה על המרכזים הקהילתיים בעיר. בראש הרשת יעמוד חבר המועצה אמיתי כהן ואת המרכז ינהל  גולן ביטון.

בהשקת המבנה נערכו טקסי הדלקת נרות, קביעת מזוזה וגזירת הסרט. הילדים וההורים שבאו לברך וליהנות מהמרכז החדש, צפו בהצגת ילדים ברוח חג החנוכה, השתתפו בפעילויות אמנותיות לילדים וקינחו בסופגניות כמיטב המסורת.

ראש העיר, רחמים מלול, אמר כי: "זוהי זכות גדולה בשבילנו להמשיך ולחנוך עוד ועוד מבני חינוך וציבור, אשר משרתים את התושבים הנפלאים שלנו. רחובות הצעירה היא אחת השכונות המצליחות שבנינו בעיר, אשר מושכת זוגות צעירים ואיכותיים לרחובות. אין דבר שמשמח אותי מאשר לראות את התוכניות שבמשך שנים קידמנו על הנייר- הופכות למציאות ואת השכונה צומחת. אני מאחל לכולנו ששמחת הילדים והאור הגדול שהם מביאים איתם, ימלאו את המבנה הזה כל ימות השנה – הם הנרות שלנו".

סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום: "אנחנו ממשיכים לבנות את החינוך ולפתח לתושבי השכונות החדשות את השירותים הטובים ביותר. המרכז החדש מצטרף למרכזים נוספים שקידמנו ובנינו בשכונות החדשות, בכדי לספק מענה איכותי ונגיש לתושבים. במהלך הקמת המרכז שמנו דגש על יצירת מרחב מותאם לצרכים של כלל הגילאים ויש להתגאות בתוצאה. המרכז ישמש את תושבי השכונה לבילוי שעות פנאי איכותיות ומשותפות ואני רואה בכך חלק מהרצף החינוכי, המספק מסגרת להורים וילדים אחר הצהריים".

סגן ראש העיר, עו"ד יניב מרקוביץ', מחזיק תיק פרויקטים קהילתיים ויו"ר רשת חוויות היוצא: "בשנים האחרונות קידמה העיריה בשיתוף רשת חוויות, תוכניות משמעותיות להקמת והפעלת מרכזים קהילתיים חדשים ומתקדמים. קצב פתיחת המרכזים בכל רחבי העיר תפס תאוצה והמרכז החדש הוא עוד צעד בתנופת איכלוס השכונות החדשות בתושבים דינמיים ומעורבים. הפעילויות במקום מאפשרות לכל אחד ואחת למצוא את התכנים המתאימים לו אישית, ואני מאחל למעורבות רבה של התושבים ושיתוף פעולה בין כלל הגורמים, כי זוהי נוסחה מבטיחה למרכז שוקק חיים".

צביקה מדהלה מ"מ מנכ"ל הרשת: "רשת חוויות מספקת שירותים איכותיים בתחומי החינוך הבלתי פורמלי, הפנאי והתרבות למגוון רחב של קהלים וגילאים, כאשר אחת המטרות שלנו היא להנגיש את השירותים לתושבים. המרכז החדש מאפשר נגישות וזמינות למגוון השירותי, ממש ליד הבית, ואני מזמין את התושבים לפנות אלינו בכל הצעה ובקשה, כך שנוכל יחד להפוך את המרכז לחוויה למשתמשים".

גולן ביטון, מנהל המרכז, הוסיף כי: ״המרכז מושקע בציוד ומתחמים ייחודים לילדים ואובזר בסיועו של זיו גלאור, מנהל מחלקת הרכש בעיריית רחובות. אני מזמין את התושבים לבוא ולהנות מג׳מבורי מתקדם, משחקיה ומגוון אטרקציות לילדים. בנוסף, המרכז מקיים חוגים מגוונים וייחודיים במשך כל השבוע, ביניהם בייבי גום, לגו הנדסי, מאסטר שף ועוד. המענה מותאם ומגוון, האווירה קהילתית ויחד עם התושבים, נהפוך אותו למרכז תוסס ומזמין".

מרכז חוויות רחובות הצעירה מציע שפע פעילויות ייחודיות לכל המשפחה, לצד מתחמים ייחודיים לגיל הרך: בייבי ג’מבורי ומשחכיף שצוידו באופן מותאם להוות מרחבי זמן איכות ופעילות משותפת להורים וילדים בגיל הרך. המרכז יהיה פתוח בימים א'-ה', בין השעות 16:00-20:00, רחוב זבולון גרז 2. לפרטים והרשמה: 08-9312700. רכזת: אושרת רחמני.

(צילום: מני דקל)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן