הורים לתלמידים בחב”ד בנים הלינו כי בחצר ישנו חול מזוהם המסכן את בריאות הילדים – הומינר דאג לשיפוץ החצר

53562a4d-7827-4921-bd0c-d5d7419d0127

הודות לפעילות חבר המועצה הנבחר פנחס הומינר: חצר בי”ס חב”ד בנים תשופץ

חבר המועצה המיועד פנחס הומינר לא יצא לחופש אחרי הבחירות. מיד עם היבחרו שוב למועצה, הוא פרסם הודעת תודה לתושבים בשילוב מספרו הנייד ולפיכך ממשיך לקבל אינספור פניות תושבים במגוון תחומים. אחת הפניות שהגיעו לשולחנו בשבוע האחרון נגעה לבית הספר חב”ד בנים. הורים לתלמידים בבית הספר הלינו כי בחצר ישנו חול מזוהם וכי הדבר מסכן את בריאות ילדיהם. עם קבלת הפנייה, פנה הומינר לגורמים הרלוונטיים בעירייה.

הבוקר (שני) התקיים סיור מקצועי בראשות פנחס הומינר ומנהל אגף התחזוקה בעירייה שמואל מצרפי, וסוכם כי כבר בימים הקרובים תשופץ החצר ויותקנו בה אבנים משתלבות. לדברי הומינר, “אני רואה בתפקידי משרת ציבור. למרות שהפנייה הספציפית על בית ספר חב”ד הגיעה יומיים לפני הבחירות, בשיא הלחץ, קידמתי אותה ובימים הקרובים יוכלו התלמידים להיות במקום הראוי להם. אני רוצה להודות לסגר”ע ומחזיק תיק החינוך זוהר בלום ולמנהל אגף התחזוקה שמואל מצרפי על שנרתם מייד עם פנייתי לקדם את הסוגיה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן