בשעה זו: מאות מלווים בשעה זו את פנינה בלום, אימו של זהר ואישתו של שייקה ז”ל, למנוחות

20180920_181236

עצב רב ירד על העיר רחובות כאשר נודע כי פנינה בלום, רעייתו של ניצול השואה שייקה בלום ואימו של זהר בלום – סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, הלכה לעולמה לילה לפני כיפור, לאחר שהמחלה הארורה הצליחה לגבור גם עליה.

בשנת 1955 נישאה פנינה לבית לאופר לשייקה בלום ונולדו להם שני ילדים: אירית וזוהר. עד למרץ 2017, היא סעדה אותו במחלתו, לא אמרה לו מאום וליוותה אותו עד הרגע האחרון. פנינה ז”ל הייתה אשה מטופחת, היא דאגה כל העת להסתיר את מחלתה: היא הקפידה על איפור, משחה אודם אדום והייתה מקפידה על לבושה. היא עברה טיפולים כימותרפיים קשים במשך שש השנים האחרונות ולוותה על ידי ילדיה ונכדיה כל העת. ראש השנה היה החג האחרון שאותו חגגה בחיק משפחתה.

ילדיה של המנוחה הספידו אותה והקהל לא נשאר אדיש. בדבריהם סיפרו כי לאחר לווייתה ילוו את בן דודה שנפטר 8 שעות אחריה – בדרכו האחרונה. לאחר דבריהם נוגן השיר “אמא” של שלומי שבת.

דבריהם יובאו בתום הלוויה – בידיעה נפרדת.יהיה זכרה ברוך.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן