מופע חובה: הצגת תיאטרון "מסע" קבוצת חוויות המורכבת משילוב של אנשים עם וללא צרכים מיוחדים

עולים על הבמה: הצגת תיאטרון "מסע" מאת קבוצת "תיאטרון חוויות" לאנשים עם וללא צרכים מיוחדים

 

הקבוצה, שחבריה הנם אנשים עם וללא צרכים מיוחדים, פועלת מזה כשנה וחצי במסגרת מרכז קהילתי חוויות שוויץ המדע ומעלה לראשונה מחזה ייחודי אשר נכתב על ידי המשתתפים ומבטא את חלומותיהם ושאיפותיהם האישיות. כך לדוגמא, חולמת אחת המשתתפות לשיר מתוך המופע "החברים של רביבו", אחד מהחברים חולם להכין שוקולד ואחרת לרקוד ריקוד צועני. עו"ד יניב מרקוביץ', המשנה לראש העיר ויו"ר הרשת, מסר: "המחזה הוא פרי עמלם הרב של תושבים מאוכלוסיות מגוונות, מתנדבים ופעילים, אשר בניצוח אנשי המקצוע שלנו ושל הגופים השותפים, הצליחו להגשים חלום לא רק עבור עצמם אלא עבור העיר רחובות. ההתרגשות והזכות היא של כולנו, ואני מאחל לשחקנים המוכשרים הצלחה רבה בערב האירוע".

חברי הקבוצה נפגשו במשך השנה וחצי האחרונות פעם בשבוע, בהובלתו בהתנדבות של יוסי זיו, אשר ביים את המופע יחד עם המדריכה החברתית דנה גרוספלד. גלית אלבג, רכזת אוכלוסיות מיוחדות ברשת חוויות, מספרת כי: "הקבוצה כולה, כמו שאר הקבוצות הייחודיות של אוכלוסיות בעלי צרכים מיוחדים, פועלת במסגרת האגף לאוכלוסיות מיוחדות ברשת חוויות, בשיתוף מערך הדיור בקהילה של אקי"ם רחובות ועם דרורה קרפיק רכזת של"מ (שירות לאומי למבוגר). "חברי הקבוצה, אבירם בוקובזה, אלישע פרידמן, אסתי גבעוני, ברוריה אריאל, דולב פרץ, דליה מור, יוסי ברקוביץ, מרק קופיט, נעה זר, נתן קרני, נעמי אפרתי,  שי רייך ותמר מחפודה – מחכים בהתרגשות עצומה ליום המיוחל בו יממשו את עבודתם וחלומותיהם ויעמדו על הבמה".

ד"ר רוני באום, חברת דירקטוריון חוויות ומחזיקת תיק אוכלוסיות מיוחדות וקהילה במועצת העיר, מסרה: "בקיץ שעבר הועלו קטעים מהמופע למשפחות וחברים, בכדי לתת לשחקנים את תחושת המופע על הבמה. קהל המוזמנים הגיב בהתרגשות רבה וההצגה שעולה בימים אלו תכלול את החלקים מהמופע שהתקיים שנה שעברה. זהו רגע של נחת וגאווה גדולה לעיר, שנותנת מקום לצמיחה וביטוי אישי לכלל אוכלוסיותיה המגוונות. השילוב בין האוכלוסיות מעיד על הפתיחות והנכונות של התושבים לקבל את האחר והשונה ולהפוך אותו להיות חלק מקהילה אחת גדולה ותומכת ובכך נמדדת עוצמה של קהילה". דודי ליפשיץ מנהל מתנ"ס חוויות שוויץ, הוסיף כי : "זהו המסר העיקרי שאנחנו ברשת חוויות בכלל ובחוויות שוויץ המדע בפרט רוצים להעביר – סבלנות, סובלנות ובעיקר קבלת השונה. מצפה לראותכם במופע"

המופע ייערך בשוויץ המדע, סירני 52, ביום חמישי, 12.7.18 בשעה 19:45. עלות המופע 20 שקלים. לפרטים ורכישת כרטיסים: 08-9310701/3

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן