פרי נדל”ן מסמנת וי נוסף: מימשה את האופציה לרכישת הקרקע לבניית פרויקט בפתח תקווה

בן גל

החברה השלימה את מכסת המכירות הדרושה עבור “פרי ספיישל” בעיר ובכך עמדה בהתחייבויותיה. עלות רכישת הקרקע בפרויקט מסתכמת בכ-27 מיליון שקלים ש”ח

לאחר השלמת מספר פרויקטים מוצלחים ברחבי הארץ בשנה האחרונה – בהם פרויקט פרי פלייס הענק ברחובות, הודיעה חברת פרי נדל״ן שבבעלות היזם אלדד פרי, על אבן דרך חשובה בפרויקט נוסף שיוצא לדרך. פרי נדל״ן מימשה את האופציה שהוענקה לה לרכישת הקרקע לבניית פרויקט ״פרי ספיישל״ במלאבס. מימוש האופציה לרכישת הקרקע מגיע לאחר שהחברה השלימה את כמות המכירות הדרושה – והעבירה את התשלום לבעלי הקרקע. עלות רכישת הקרקע הכוללת מסתכמת כאמור לעיל בכ־27 מיליון ש”ח כולל מע״מ.

היזם אלדד פרי | מימש אופציה גם בפ”ת.

פרויקט ״פרי ספיישל״ מתוכנן להיבנות ברחוב הברון הירש בפתח תקווה – והוא כולל 48 דירות ב-8 קומות (דירות 3 ו-4 חדרים ודירות מיוחדות). ליאור ברדוגו, מנכ״ל פרי נדל״ן מסר: ״אני גאה שהצלחנו בתוך זמן קצר להגיע למימוש מוצלח נוסף של אופציה לרכישת קרקע. מדובר באבן דרך משמעותית לקראת השלמה של פרויקט נוסף בפרי נדל״ן”.

פרי נדל״ן, שבבעלות אלדד פרי בונה כיום למעלה מ־2,000 יח״ד ברחבי הארץ, כאשר למעלה מ־500 דירות אוכלסו בפרויקטים שונים ואחד היתרונות הגדולים שלה הוא שהיא בעצמה הבעלים של חברת הביצוע (סולארא – המחזיקה בסיווג קבלן ״ג5״) הבונה את הפרויקטים שהיא עצמה יוזמת, בין אם בקבוצות רכישה ובין אם ביזמות פרטית. החברה נבחרה כאחת מחברות הנדל״ן המובילות במשק על פי דירוג Dun’s 100.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן