הערב הנוצץ של החברה העירונית בעיצומו: במעמד אישי ציבור ומובילי דעה, התקיים טקס הדלקת הנרות ה-6 של חנוכה ולאחריו הוצג המחזמר “מושלמת”

 

על ההפקה הנוצצת והחגיגית של המחזמר “מושלמת” עוד ידברו בוודאי הרבה בעיקר לאחר שהערב (ראשון) הגיעו אליה המוזמנים – אישי ציבור ומובילי דעת קהל, בהם חברי מועצה, חברי הדירקטוריון ואנשי עסקים התורמים רבות לעיצובה של העיר.

המחזמר הינו פרויקט דגל ואחת ההפקות המורכבות של השנה של החברה העירונית המשקיעה רבות בהפקתה, שנה אחר שנה.

בין המכובדים שהגיעו להתרגש מן ההפקה המקורית והמושקעת של החברה העירונית, בה משתתפים 250 שחקני בימת הנוער רחובות מכיתות ד’ ועד י”ב: ראש העיר רחמים מלול, אשר הדליק את הנר השישי של חנוכה; המשנה לראש העיר עו”ד יניב מרקוביץ’ עם אחייניו וחברי מועצת העיר בהם ד”ר רוני באום, עם בתה.

תכני המחזמר בבימויו של ז’אק זרביב, הותאמו לכל המשפחה, החל מגיל 3 ואילך והם כוללים מסר חינוכי וערכי על היופי הטמון בכל אחת ואחד, ביטחון עצמי וקבלה עצמית וחוסר הטעם במרדף אחר החיצוניות השטחית. המחזמר יוצג ארבע פעמים עד ה-20 בדצמבר ועלות הכניסה אליו מסובסדת – בסך של 45 שקלים בלבד לתושבי העיר.

צילומים: מני דקל

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן