תושבי יבנה ניצחו את העיריה – גיזום העצים נדחה בשלושה שבועות

עירית יבנה הודיעה לתושבים כי לאחר דיון הוחלט לדחות את הגיזום שתוכנן להיום ב-3 שבועות  -זאת לאחר זעם של תושבים ובקשתם לעכב את הגיזום עד לתום עונת הקינון של הציפורים.

“אנו, תושבי יבנה, תובעים מהעירייה לעכב את גיזום העצים בעיר עד תום עונת הקינון של הציפורים”, נרשם בעצומה שפורסמה על ידי התושבים. “הפסקות החשמל מפריעות גם לנו, וברור לנו שאם ענף מסוים מאיים על חוט חשמל אז יש לגזום אותו. אולם גיזום כללי אינו חיוני דווקא בתקופה קריטית זו. ציפורי הבר הקטנות המקננות בעצים ובשיחים גדולים הן עורק החיים של העיר ואסור לפגוע בהן. גיזום בתקופה זו הורג גוזלים וביצים של ציפורי בר המקננות בעירנו: תורים מצויים, תורי צווארון, בולבולים, שחרורים, ירגזים, פשושים, סבכים שחורי-ראש, צופיות, חוחיות, ירקונים, עורבים אפורים, נקרים סוריים, דוכיפתים, תוכים שהתאזרחו אצלנו ועוד. אם יש לנו בעיר זוג ממין נדיר יותר המקנן בעץ או בשיח, הגיזום בעונת הקינון יחסל גם אותו בלי שאיש ידע על כך. סביבה עירונית בריאה והומאנית תלויה בהתחשבות בעונת הקינון של הציפורים. לכן מלבד מקרי חירום נקודתיים, יש להגביל את כל הגיזום בעיר לחודשים ספטמבר-ינואר בלבד”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן