מחאת המורים באילת; ד״ר דרורי גניאל: “תומך בכל ליבי במאבק לשיפור שכרם של המורים”

העיר אילת הצטרפה למחאת המורים הארצית. עשרות מורות ומורים, מנהלות וגננות הפגינו במחאה על שכרם וכחלק ממאבק על זכויותיהם. ראש העירייה אלי לנקרי הביע תמיכה מרחוק מאחר והוא שוהה בבידוד לאחר שנדבק במחלת הקורונה. לדברי לנקרי, ״מאבק המורים צודק! הם אלה שעומדים בחזית החברתית ובלב העשייה החינוכית של מדינת ישראל אבל שכרם מנותק מהמציאות, אינו הוגן וודאי שלא משקף את העבודה הקשה והחשובה שלהם. כולנו מחויבים לחזק את המורות והמורים המסורים שלנו ולהעניק להם תמיכה רחבה ורוח גבית במאבקם הכל כך צודק״.

בהפגנת המחאה שהתקיימה ברחבת מוזיאון אילת, במעמד מזכ״לית ההסתדרות יפה בן דוד, השתתפו כאמור עשרות עובדי הוראה, מנהלות וגננות. ד״ר דרורי גניאל – ראש מינהל שח״ק בעירייה האמון על תחום החינוך השתתף גם הוא והביע תמיכה במחאה. “אני תומך בכל ליבי במאבק לשיפור שכרם של המורים, בדגש על מורים בראשית דרכם, אך לא רק. מערכת החינוך היא היא מערכת הביטחון של מדינת ישראל וככזאת יש להתייחס אליה. ואם חפצי חיים אנו הרי שיש לתגמל מורים על העבודה הייחודית שהם עושים בהכשרת דורות העתיד ולהבטיח שכר ראוי לאנשים מצוינים שרואים בחינוך שליחות אך מוותרים עליה בגלל תנאי השכר” אמר.

במסגרת המחאה אמרה מזכ”לית ההסתדרות – יפה בן דוד: “התנהלות זו של האוצר לא פחות ממזעזעת. עובדי הוראה רבים כבר עזבו את המערכת ועוד רבים מתכוונים לעשות כך בסוף השנה הנוכחית. באנו לצעוק בקול ברור: די להרס מערכת החינוך! די לפגיעה בעובדות ובעובדי הוראה!”

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן