נהג מונית נסע במהירות מופרזת ופגע בבתו של מנהל מכבי שעריים, כפיר קירט: “כששמעתי – רציתי למות, רק להגיע למקום ולראות שהיא חיה. אלוהים עשה לנו נס גדול”

בצל ההכנות לפתיחת העונה של מכבי שעריים, נאלץ כפיר קירט מנהל הקבוצה, להתמודד עם בשורה בלתי צפויה כאשר תושבת העיר, מכרה של המשפחה, הודיעה לו כי בתו בת ה-18, לירז, עברה תאונת דרכים, בסמוך לתחנת הדלק בשעריים.

התאונה התרחשה אתמול בשעה 10 וחצי בבוקר ברחוב הרצל. לירז, תלמידת תיכון, הייתה בדרכה לבית הספר כאשר חצתה במעבר החצייה ונהג מונית שנסע במהירות מופרזת מכיוון צומת בילו לשעריים פגע בה, העיף אותה מטרים ספורים ממקום התאונה והיא הייתה שרועה על הכביש עד להגעת כוחות הרפואה.

“הקדוש ברוך הוא עשה לנו נס, נס משמיים. איזו שכנה פנתה אליי בפייסבוק וכתבה לי ‘תתקשר אליי, דחוף הילדה שלך’. צלצלתי אליה והיא סיפרה לי שלירז עברה תאונת דרכים. אי אפשר לתאר את מה שעבר עליי באותם רגעים. צלצלתי לטלפון של הילדה אבל לא היה מענה, אחר כך הסתבר לי שהטלפון התרסק במהלך התאונה. הדקות עד שראיתי אותה, מפארק המדע שם הייתי בזמן התאונה ועד שהגעתי אליה, נראו כמו נצח, הנסיעה ארכה כמו שנה. אני אדם מאוד מאמין והאמנתי בתוך תוכי שהיא בסדר, אבל הגוף שלי התחיל להיות כבד, רק רציתי להגיע למקום ולראות אותה, שהיא חיה. זה היה מפחיד”.

“כשהגעתי היא הייתה כבר באמבולנס ואז הצטרפתי אליה, רק כשראיתי שהילדה שלי חיה נרגעתי. היא הייתה בהכרה, אבל בהלם, זה היה יום קשה במיוחד שעבר עלינו אבל ברוך ה’, היה לנו נס משמיים. היא יצאה עם פגיעות ברגליים, בגב ובראש ולאחר בדיקות רפואיות וחבישות אלסטיות היא שוחררה. כמובן שכואב לה והיא על משככי כאבים אבל הקדוש ברוך הוא עשה לנו נס גדול”.

התאונה שהתרחשה אתמול הזכירה לקירט את התאונה שעבר לפני כשני עשורים, כשהיה בן 19 ולאחר יום ארוך שכלל משחק, בילוי ואלכוהול שגרמו לו לעייפות ושינה בעודו על ההגה. ברמזור של ה’קניותר’ מכיוון ראשון לציון לנס ציונה הוא פגע ברכב. פניו נחתכו, לסתו נשברה והעירו אותו עם מכות חשמל ומנות דם שקיבל.

“פגעתי ברכב שעצר ברמזור אדום כשהייתי רדום עם הרגל על הגז. רבע שעה לפני כן עצר אותנו שוטר, אני הייתי עייף ולא לקחתי סיכון אז ישנתי באוטו מאחור ונתתי לחבר של בן דודה שלי לנהוג. השוטר כעס והאיר אותי בפנס, הוא אמר שאין שלט של ‘נהג חדש’ ולכן הוא מבקש ממני להתעורר ולנהוג. זמן קצר אחר כך קרתה התאונה. התאונה של לירז החזירה אותי לאחור, זה מפחיד אבל אני מקבל הכל משמיים ומודה לקדוש ברוך הוא, כל יום, על הכל”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן