8,830 תלמידים ילמדו השנה באור יהודה

שנת הלימודים נפתחה באור יהודה   שנת הלימודים תשפ”ה נפתחה בהצלחה אחרי השקעה אדירה בשיפוצי קיץ, הקמת כיתות חדשות ושדרוג תשתיות בטיחות. 691 תלמידים נכנסו בפעם הראשונה לבתי הספר ועלו לכיתה א’. ראש העיר, ליאת שוחט: “היום הזה מורכב עבור כולם. מחויבים להצלחת מערכת החינוך”

שנת הלימודים החדשה נפתחה באור יהודה עם אווירה חגיגית במיוחד, כאשר השנה היא כוללת 8,830 תלמידים ותלמידות בגילאי 3 עד 18 בכלל מערכות החינוך בעיר. מתוך כלל התלמידים, 691 ילדי כיתה א’ עשו את צעדיהם הראשונים ב-13 בתי הספר היסודיים, נרגשים ומצוידים בכלים לחוויה לימודית חדשה ומשמעותית.

כחלק מההיערכות לפתיחת שנת הלימודים, חילקה עיריית אור יהודה שי ממותג לתלמידים העולים לכיתה א’, קופסת אוכל ולתלמידי העל יסודיים המתחילים מסגרת חדשה: כבל טעינה משולב לטלפון הנייד. השי, שנועד להעניק תחושת שייכות ולהכניס את התלמידים לאווירת הלמידה הוענק במטרה לעודד אותם לפתוח את השנה עם חיוך ותחושת מוטיבציה. בנוסף, כל תלמידי בתי הספר היסודיים קיבלו מארקר שהופק יחד עם הרלב”ד ובו מסר בנושא זהירות בדרכים.

ראש העיר, ליאת שוחט, קיימה סיור ביומו הראשון של הלימודים יחד עם סגניה, שלמה זלמן סיונוב ועופר בוזי, מנכ”ל העירייה, גיל ממון, גזבר העירייה, גיל גבריאל, מנהלת אגף החינוך, דלילה אשכנזי, מנהלת מחלקת גני הילדים, נוגה נדלר, מנהלת מחלקת תחזוקת מוסדות חינוך וציבור, טוני אדיב, אנשי הפיקוח במשרד החינוך, מנהלת השירות הפסיכולוגי החינוכי, ד”ר רונית גלר. בפגישתה עם המנהלים וצוותי ההוראה, הביעה שוחט את הערכתה על העבודה הקשה והמסורה של הצוותים העירוניים, הבית ספריים וצוותי הגנים.

אל היום המרגש התייצבו רבים מהתלמידים בחולצות צהובות כחלק מההזדהות עם המאבק לשחרורם של החטופים שנמצאים בעזה. גם הצוותים החינוכיים והצוות המסייר מטעם העירייה בראשות ראש העיר הגיעו בצהוב.

הסיור כלל ביקור במוסדות החינוך החדשים שנפתחו הבוקר לראשונה, כמו בית ספר אריק איינשטיין ושני מעונות היום החדשים בשכונת בית בפארק, וכן כלל ביקור בבתי הספר סביונים, אהוד מנור, סעדיה גאון, שיזף ומדעים ויהדות שעבר למשכן חדש ברחוב לו סקלאר לאחר שהחליף את כתובתו עם ברנקו וייס שעבר למתחם ברחוב ההסתדרות. בביקור במדעים ויהדות פגשה ראש העיר את יו”ר ועדת הכספים בכנסת, ח”כ משה גפני, שסייר עימה בין הכיתות בבית הספר המתחדש.

מערכת החינוך באור יהודה ממשיכה לצמוח ולהתפתח, תוך השקעה במתקנים, תשתיות ותוכניות לימוד מתקדמות. בשנה זו יושם דגש מיוחד על חיזוק ההישגים הלימודיים, הרחבת תוכניות העשרה והמשך שילוב טכנולוגיות מתקדמות בכיתות הלימוד, במטרה להעניק לכל תלמיד ותלמידה חוויית למידה איכותית ומותאמת לעידן החדש.

כמו כן בקיץ האחרון השקיעה העירייה למעלה מ-10 מיליון שקלים בשיפוצים נרחבים במוסדות החינוך, במסגרתם הוקמו כיתות חדשות, שופצו כיתות ותיקות, שודרגו חצרות, בוצעו הנגשות ומעל הכול הושם דגש חשוב על תחום הבטיחות. נתון זה מתווסף לכך שאור יהודה התבשרה בימים האחרונים כי היא מדורגת במקום השביעי בהשקעה בחינוך על פי מחקר של חברת צ’מנסקי-בן שחר.

ראש העיר, ליאת שוחט, ציינה בגאווה:

“פתיחת שנת הלימודים היא תמיד רגע מרגש ומלא בציפיות, והשנה במיוחד כאשר אנו מקדמים בברכה את תלמידי כיתה א’ החדשים. החלטנו לחלק שי לתלמידים במטרה להכניס אותם לאווירה לימודית עם חיוך ולחזק את תחושת השייכות שלהם למערכת החינוך שלנו. העירייה משקיעה רבות במערכת החינוך בעיר מתוך מחויבות להעניק לילדינו את הכלים וההזדמנויות להצליח ולממש את הפוטנציאל שלהם. אני מאחלת לכולם שנת לימודים מוצלחת, פורייה ומלאה בהישגים.”

 

◼️ לחדשות אור יהודה  לחצו כאן

◼️ לחדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: סטודיו ישראל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן