80 משפחות עם ילדים חולי סרטן התארחו במלון נווה אילן בירושלים

הנופש השנתי של האגודה למלחמה בסרטן התקיים השנה בצל המלחמה

מלון נווה אילן בירושלים, אירח זו השנה השלישית את המשפחות ברוחב לב, באדיבות ובחמלה.

לדברי משה בר-חיים, מנכ”ל האגודה למלחמה בסרטן “למרות המצב המורכב הצלחנו בכוחות משותפים, ובאישור פיקוד העורף, גם השנה לגרום לנופש המסורתי שלנו, למשפחות עם ילדים חולי סרטן, לצאת לדרך ולאפשר למעל 80 משפחות שלושה ימים של כייף ורוגע שכה חשובים לנפש ולגוף”

רגע לפני שנפרדו מהחופש הגדול כמאה ילדים חולי סרטן, מחלימים, אחיהם, והוריהם, בילו יחד מספר ימים בשבוע האחרון במלון נווה אילן בירושלים, בנופש המסורתי, שארגנה האגודה למלחמה בסרטן.

“מידי שנה מארגנת האגודה למלחמה בסרטן שלושה ימי נופש לעשרות ילדים חולים ומחלימים בלוויית כל בני המשפחה במטרה לאחד את כל המשפחה , לאחר ימים וחודשים של פרידה בשל המחלה,  לנוח, ולצבור כוחות להמשך המאבק במחלה” מסביר מר בר-חיים מנכ”ל האגודה.

בתום הנופש חלק מהילדים החלו את שנת הלימודים לאחר הפסקה ממושכת לצורך טיפולים ואשפוז, וחלק מהילדים חזרו למחלקה בבית החולים להמשך טיפול.

“בנופש עצמו” , אומר אבא של אחד הילדים, “המשפחה סוף כל סוף ביחד, ואנחנו משתדלים לשכוח את  השנה הקשה שעברה עלינו”.

“אנו מקווים שלמספר ימים הצלחנו לגרום למשפחות כולן להניח בצד את הסבל היומי המלווה אותם ולהינות מהפינוקים הרבים שהכנו במיוחד עבורם כגון ארוחות מפנקות, בילוי בפעילויות מים (למי שיכול), סדנאות איפור ויצירה, בהפנינג מתנפחים, בסדנאות ועוד אין ספור פעילויות”.

השהות במלון כללה גם בילוי בשלושה גנים חיצוניים, גן עם כלים מוסיקליים, גן נוסף ששם נערכות ההופעות ששם מתקיימים מופעי הליצנות ומופע הקסמים וכמובן הצגות לילדים, סרט בתוך המלון וכן בריכת מזרקות ובריכה לכל המשפחה. כמו גם, בוקר של אימהות בו זוכות האימהות לפינוק של טיפול פנים ואיפור ממתנדבות פרויקט ‘להיראות טוב להרגיש טוב יותר’ של האגודה למלחמה בסרטן.

המשפחות הגיעו לנופש מכל קצוות הארץ “יש לנו גם משפחה שמפונה מהצפון בחודשים האחרונים לנתניה, ושמחנו לשמוע שהם מצליחים להצטרף לנופש השנה ושנוכל לתת להם אי של חופשה ורוגע בים של חוסר וודאות”.

חשוב לנו להוקיר תודה למחלקה ההמטו-אונקולוגית בשניידר שמזה שנים מסייעת בליווי רפואי. השנה, מלווים את הנופש ד”ר שיר רופין והאחות אביה פורת.

במהלך השנה חונכים של האגודה מלווים ילדים חולים ומשלימים להם חומר לימוד, במטרה לאפשר להם שילוב קל ומהיר לכשיחלימו ויחזרו למסגרת בית- הספר.

האגודה למלחמה בסרטן הינה העמותה ההתנדבותית המובילה את המאבק במחלות הסרטן בישראל, ופועלת למעלה מ-70 שנה במטרה להפחית את התחלואה והתמותה מסרטן בישראל.

להשגת יעד זה האגודה פועלת בכל החזיתות, על ידי מערך פעילות מקיף הכולל תמיכה במחקרים, הסברה נרחבת על דרכי המניעה והגילוי המוקדם, ייזום תכניות למניעה ולאבחון מוקדם והפעלתן בשיתוף משרד הבריאות וקופות החולים, קידום זכויות החולים, דאגה לעדכון דרכי האבחון, הטיפול והשיקום ולרווחתם ואיכות חייהם של החולים, המחלימים ובני משפחותיהם.

הישגיה בכל היעדים אותם היא מקדמת, ומגוון התחומים אותם פיתחה, הקנו לאגודה הכרה ציבורית, לאומית ובינלאומית רחבה, כמי שעומדת בחוד החנית של המאבק בסרטן בישראל.

ההחלטות על פעילויותיה של האגודה נקבעות לאחר שיקול דעת מקצועי וענייני, ע”י מיטב אנשי המקצוע המאיישים בהתנדבות את ועדותיה המקצועיות.

פעילות האגודה מתאפשרת הודות לתרומות הציבור בלבד.

 

◼️ לקבוצת בריאות ורפואה  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: אפרת בלוססקי - האגודה למלחמה בסרטן | יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן