6 בבוקר: אירוע חריג בכפר עזה, שליטה מלאה בשדרות; שוחררו בני הערובה מאופקים

10 מחבלים נוטרלו בשדרות, בני הערובה באופקים שוחררו אולם נמצא מחבל נוסף בזירה – והוא נוטרל. היתקלות בכפר עזה והירי לא פוסק מכיוון הרצועה 》》

להלן עדכון לשעה זו: 6 בבוקר, אור ליום ראשון. דיווח ראשוני אודות היתקלות בכפר עזה. מדובר בפרטים ראשונים בלבד, ידוע על פצועים במקום.

מאז הלחימה והטבח האכזרי כלפי חסרי ישע –  אתמול בשש וחצי בבוקר חלפה כמעט יממה. ההערכה היא כי ישנם כ2500 פצועים ולפחות 300 נרצחים.

בתוך כך, הלילה הושגה שליטה בשדרות אחרי שעות של מצור בתחנת המשטרה.

גם מאופקים מגיעה בשורה: כל בני הערובה שהוחזקו במשך שעות – ניצלו. עם זאת מחבל התנפל על כוחות הימ”מ וחוסל במקום. מספר פצועים גם בין כוחותינו.

ממשטרת ישראל נמסר כי החל משעות הבוקר פועלים כוחות משטרת המחוז הדרומי ולוחמי הימ”מ לניטרול מחבלים שחדרו לתחנת שדרות. הליחה, סמוך לשעה 5 הושגה שליטה מלאה וכוחותינו ניטרלו כ-10 מחבלים חמושים בתחנה.

מפקד מחוז הדרום ניצב אמיר כהן הנחה לבצע “סיר לחץ” – ירי חי בכלל האמצעים – על התחנה שבה התבצרו מחבלים תוך שהם מסכנים את כוחותינו.

בחיתוך מצב שהתקיים לפני זמן קצר בראשות מפקד המחוז יחד עם מפקד משמר הגבול ופיקוד המחוז, אמר ניצב אמיר כהן למפקדים:

״השוטרים והלוחמים שלנו פעלו לאורך היממה האחרונה באומץ לב ובנחישות רבה. אנחנו בשעה קשה אך עכשיו אנחנו מרימים את הראש וממשיכים לפעול בנחישות ובשיא העוצמה נגד כל איום בכדי לתת ביטחון לאזרחים.

ההנחיה לציבור היא להשאר בבתים, אין אישור לצאת החוצה ואני מבקש מכל מי שצריך סיוע להתקשר למוקד 100 ולמוקדי ההצלה. יש כוחות גדולים של משטרה, מג”ב וצה”ל ונמשיך לתת ביטחון שוטף ולהגיב לאירועים במהירות”.

צילום: לפי רשתות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן