5 ילדים ממרכז חווית בכפר גבירול יוצאים לאליפות טאייקוונדו באירופה

צילום: רועי לביא

נבחרת הטאייקוונדו של מרכז חוויות גבירול שולחת חמישה נציגים, בראשותו של המאמן הבכיר מהאיגוד הישראלי לטאייקוונדו- רון אל אמויאל, לאליפות טאייקוונדו שתתקיים בברצלונה ספרד ב 10.3.

יניב מרקוביץ’, המשנה לראש העיר ויו”ר הרשת: “נחזיק אצבעות לילדים שהם יעמדו ביעדים ובתוצאות שהם קבעו לעצמם. הילדים עובדים מאוד קשה ושואפים למצוינות וזה מבחינתי ההישג הגדול. על מנת לעודד ולחזק אותם, העניקה הרשת נעליי ספורט לכל משתתף”.

הילדים שייצגו את רחובות בתחרות הם ניתאי לביא, תומר שרון, טליה משולם, מאיה אשכנזי, תימור ויזל,  בני 10-14, המתאמנים בחוג הטאייקוונדו בחוויות גבירול, תחת הפיקוח הקפדני של האיגוד הישראלי ITF.

הילדים וההורים בהדרכה לקראת הנסיעה. (צילום: רועי לביא)

“הפיקוח כולל בדיקת המתקנים הפיזיים שבהם מתקיימים האימונים, תחרויות אזוריות וארציות, מבחני דרגה ועוד”, אומר אמויאל, “כאשר לצד קבוצת הנבחרת, קיימות קבוצות החל מגיל 5 ומעלה. הילדים מקבלים את הטוב ביותר בכל הקשור לאיכות הלמידה והקניית הערכים שילוו אותם עוד הרבה שנים”.

איתמר הרשקו מנהל מרכז קהילתי כפר גבירול של רשת חוויות: “חוג הטאייקוונדו הינו חוג הדגל של המרכז בעזרתו הרבה של המאמן רון אל אמויאל. אנו מחנכים את הדור הצעיר למצויינות. כיף לראות את ילדינו גדלים וצומחים לתוך ערכים חיוביים, הן אישיים והן קהילתיים. בהצלחה לכל הילדים בתחרות”.

אמויאל הוסיף כי: “כיף להגיע למקום שבו המעטפת האירגונית כל כך מעניקה ותומכת, אני מודה לרשת חוויות ולמנהל המרכז ומאחל בהצלחה גדולה לכל ילדי המשלחת”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן