5 בתי ספר בלוד הצטיינו בתחום הערכי, החברתי והלימודי

והמורים יקבלו תגמול של אלפי שקלים

5 חטיבות עליונות בלוד קיבלו השבוע הודעה ממשרד החינוך אודות זכייתם בתגמול הדיפרנציאלי על הצטיינות בתחום הערכי, החברתי והלימודי, כאשר המשמעות היא, שכל מורה יקבל גמול כספי בגובה של עד 9,197 שקלים, בהתאם לדירוג בית הספר.

מוסדות החינוך בלוד שהצטיינו, הם תיכון טכנולוגי נעמת, תיכון סנט ג’ורג’, עתיד מ.חנוך טכנולוגי, תיכון אלעולא ותיכון עתיד למדעים לוד .

בהישגים הערכיים-חברתיים, נכללים, בין היתר, המדדים הבאים: שיעור הגיוס לצה”ל או לשירות אזרחי-לאומי, מניעת נשירת תלמידים וקליטת תלמידי החינוך המיוחד. בהישגים הלימודיים נכללים, בין היתר, המדדים הבאים: אחוז הזכאות לבגרות, אחוז הצטיינות במבחני הבגרות, אחוז זכאות לתעודת בגרות איכותית ומידת השיפור בהשוואה להישגים בשנה הקודמת.

שר החינוך, יואב קיש: “מערכת החינוך הישראלית התברכה באנשי חינוך נפלאים, מסורים ומחויבים, שמובילים את התלמידים במעלה הדרך לפסגה, ומצעידים אותם להישגים משמעותיים בכל תחומי החיים. לעשייתם החינוכית יש השפעה עצומה לא רק על התלמידים שלהם, אלא על כלל החברה הישראלית”.

ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו: “ההשקעה של אנשי החינוך משתלמת בסוף הדרך כמה פעמים, הן בשגשוג והצלחת התלמידים בלימודים ובהמשך דרכם והן בתגמול כספי למורים ולמורות לתלוש השכר שלהם, כאות הוקרה של מדינת ישראל. כבוד ללוד ולמערכת החינוך שלנו שזכינו באנשי הוראה שכאלה. עלו והצליחו”.

שלום עזרן, מנהל אגף החינוך:  “תודה לצוותי החינוך בבתי הספר התיכוניים על פעילותם לחינוך לערכים של הגינות ותרומה לחברה, שבעצם כך אף מביאים אותם גם להצטיינות לימודית, ערכית וחברתית”.

◼️ לקבוצת החדשות בלוד לחצו כאן 

צילום: דוברות עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן