400 מוקדי תפילה ציבורית באווירה מאחדת בכל רחבי הארץ

ארגון רבני צהר מזמין את הציבור להשתתף בתפילות ציבוריות בכיכר החטופים, בעוטף עזה וביישובי הצפון ארגון רבני צהר יקיים השנה כ-400 מוקדי תפילה ציבוריים באווירה מאחדת בכל רחבי הארץ, מתוך תיקון אמיתי ומכיל של כל חלקי הציבור השנה יתקיים מניין מיוחד גם בכיכר החטופים, ומניינים נוספים יתקיימו בעוטף עזה וביישובי הצפון בהתאם להנחיות הביטחוניות. מניינים ייחודיים יתקיימו בבתי חולים למתמודדי נפש על מנת שגם שם יוכלו לחוות את קדושת ותפילות היום.

ארגון רבני צהר, הפועל לקירוב לבבות בין דתיים לחילוניים בישראל, יקיים השנה כ-400 מוקדי תפילה ליום הכיפורים ברחבי הארץ. המניינים המיוחדים הללו נועדו לאפשר לכל יהודי, ללא קשר לרקע או לרמת הדתיות שלו, להתחבר למסורת ולהתחבר ליום הקדוש ביותר בלוח השנה העברי.

חשוב לציין כי מנייני השנה נושאים משמעות מיוחדת כתיקון למניינים של השנה שעברה, אשר חלקם הסתיימו במריבות ומחלוקות. דווקא לאחר שנה של מלחמה קשה, תפקידם של המניינים הוא לאחד בין כל חלקי העם. ארגון רבני צהר שם דגש מיוחד על יצירת אווירה מכילה ומאחדת, המדגישה את הערכים המשותפים ואת הצורך בסולידריות לאומית.

בין המוקדים המיוחדים השנה ניתן למצוא מניינים ביישובי עוטף עזה, המתמודדים עם מציאות ביטחונית מורכבת, וביישובי הצפון. בנוסף, יתקיימו מניינים בבתי חולים המטפלים בפגועי נפש, מתוך הבנה כי גם מטופלים אלה זכאים לחוות את קדושת היום ולהשתתף בתפילות.

אחד המניינים המרגשים במיוחד יתקיים בכיכר החטופים בתל אביב, כאות הזדהות עם משפחות החטופים והנעדרים, בשיתוף ישיבת אורות שאול. מניין זה מסמל את האחדות והתקווה של העם היהודי בעת משבר, ומדגיש את חשיבות התפילה והאמונה ברגעים קשים. ארגון רבני צהר מדגיש כי כל המניינים מונגשים ומותאמים לקהל הרחב, כולל הסברים על מהלך התפילה ומשמעותה. בנוסף, יחולקו מחזורי תפילה מיוחדים עם הסברים והנחיות, כדי לאפשר לכל משתתף להבין ולהתחבר לתפילות. המניינים יתקיימו בשיתוף פעולה עם הרשויות המקומיות. ארגון רבני צהר קורא לציבור הרחב להצטרף למניינים אלו ולקחת חלק בתפילות שנועדו לאחדות בעת הזו.

הרב דוד סתיו, יושב ראש ארגון רבני צהר: "מנייני התפילה שלנו מהווים גשר בין כל חלקי החברה הישראלית. אנו מאמינים כי יום הכיפורים הוא הזדמנות ייחודית לחיבור רוחני ולאומי. אנו קוראים לכל עם ישראל דווקא השנה, לאור המצב הביטחוני והחברתי המורכב, חשוב מתמיד לאפשר לכל יהודי להתחבר למסורת ולערכים היהודיים. השנה מתפללים יחד."

 

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ארגון רבני צהר

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן