40 שנה לאסון הנ"ד: בני הנוער ממנהיגות רשת חוויות ישתתפו ביום התייחדות לזכר הנופלים, בהם חמישה מתושבי רחובות

רשת "חוויות" ממשיכה להנציח את זכרם של אהרון חמו, שלמה לייבוביץ', אליעזר ישי, יואב ירושלמי ודוד כוכבי – חמשת הנופלים, בני העיר רחובות באסון הנ"ד. לאחר שקראה על שמם את "בית החמישה", בו ממוקמים משרדי ההנהלה, תצא משלחת של בני נוער מטעם חוויות לסיור למידה בבקעה, שם אירע האסון והם ישתתפו ביום ההתייחדות לזכרם.

בני נוער ממנהיגות "חוויות" בהרצאה של דורון כוכבי, השבוע

כזכור, בעשרה במאי 1977, בדיוק לפני ארבעים שנה, אירע אסון הנ"ד, תאונה אווירית ובה התרסק מסוק CH-53 סי סטאליון יסעור של חיל האוויר הישראלי במהלך תרגיל בבקעת הירדן. באסון נהרגו 44 לוחמים וקצינים מחטיבת הצנחנים ו-10 אנשי צוות אוויר – חמישה מהנופלים בני העיר רחובות.

חמישים בני נוער, כולם מקבוצת המנהיגות של רשת חוויות, נפגשו במהלך השבוע בחוויות שוויץ המדע, עם סגן מנהל אגף החינוך בעירית רחובות, דורון כוכבי אשר סיפר להם אודות האסון בו איבד את אחיו, דוד, אסון שבעקבותיו הכירה משפחתו את הצד הארור של השכול. את בני הנוער ילווה גולן ביטון, מנהל תחום הנוער בחוויות.

חמשת הנופלים, בני העיר רחובות. 40 שנה לאסון הנ"ד

המשנה לראש העיר, עו"ד יניב מרקוביץ', יו"ר דירקטוריון חוויות אמר כי "פעילות בני הנוער בחוויות מבוססת על ערכים, חינוך ודוגמא אישית לפני הכל. לצד פעילויות התרבות העשירות להם זוכים בני הנוער, המהווים למעשה את הגרעין של מנהיגי העתיד בעיר, אנו מחויבים להזכיר כל הזמן וללמדם על המאורעות ההיסטוריים שידעה מדינת ישראל וביניהם על אסון הנ"ד בו איבדנו חמישה מטובי העיר".

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן