4 תושבי באר יעקב ורמלה נעצרו בחשד לעבירות הונאה ומס בהיקף של מיליוני שקלים 

בהתאם לחשד שעלה הארבעה ביצעו עבירות הונאה ומרמה, במסווה של מענקי “עבודה מועדפת” לחיילים משוחררים ואי דיווח על הכנסות לרשויות המס

חקירה משותפת של מחוז ירושלים במשטרת ישראל יחד עם הביטוח הלאומי, רשות המסים ורשות התאגידים, הובילה למעצרם על ידי של ארבעה חשודים תושבי המרכז בחשד לעבירות הונאה בהיקף מיליוני ₪.

לאחרונה מנהלת היחידה ללחימה בפשיעה מרחב ציון במחוז ירושלים, חקירה סמויה בשיתוף ביטוח לאומי, פקיד שומה חקירות ירושלים והדרום ברשות המסים ורשות התאגידים, בחשד לעבירות הונאה ומרמה, במסווה של מענקי “עבודה מועדפת” לחיילים משוחררים ובחשד לאי דיווח על הכנסות לרשויות המס.

בתחילת השבוע, עברה החקירה למישור הגלוי, עת נעצרו על ידי בלשי יל”פ ציון שלושה חשודים, שני תושבי באר יעקב ותושבת רמלה בשנות ה-30 לחייהם, בחשד למעורבותם בעבירות מרמה שבוצעו בהיקף של כ-2.5 מיליון ₪.

במסגרת מעצרם של החשודים, בוצע חיפוש שבמהלכו נתפסו סכום כספי רב, טלפונים ניידים, רכב, ממצאים נוספים ומסמכים הקושרים את מי מהמעורבים לחשדות הללו. אמש (שני) התייצב חשוד נוסף, תושב רמלה בשנות ה-30 לחייו, לחקירה ביל”פ ציון ונעצר בסיום חקירתו.

חלק מהחשודים שנעצרו והועברו לחקירה, הובאו בפני בימ”ש לדיון בעניינם ומעצרם הוארך. הבוקר יובא החשוד הנוסף שנעצר אמש אף הוא לדיון בעניינו. החקירה נמשכת.

 

◼️ לקבוצת חדשות באר יעקב בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות רמלה והסביבה 2 בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן