30 דונם של הנאה: פארק חדש וייחודי הוקם בארמון הנציב, ירושלים

פיתוחו של השטח עדיין לא הסתיים ובחברת מוריה מציינים כי בשלב ב’ יתווספו מתחמים נוספים

ראש העיר ירושלים, משה ליאון, חנך אתמול (ד’ 17/7) את פארק קשאני בשכונת ארמון הנציב בהשתתפות יו”ר המינהל הקהילתי

הפארק שהוקם על ידי עיריית ירושלים והרשות לפיתוח ירושלים, באמצעות חברת מוריה לפיתוח ירושלים, משתרע על פני כ-30 דונם וישמש את תושבי השכונה כמקום בילוי ופנאי.

הפארק חדשני ומאובזר באתרי משחקים ייחודיים הכוללים מתקני כושר, שבילי ריצה, מדשאות וריהוט גן חדשני, ספסלים נוחים, אשפתונים, ברזיות ותאורה איכותית ומתקדמת. לטובת בטיחותם ובטחונם של המבלים בפארק, הותקנו מצלמות המחוברות למוקד העירוני.

פיתוחו של השטח עדיין לא הסתיים ובחברת מוריה מציינים כי בשלב ב’ יתווספו מתחמים נוספים לפארק כמו: גינות כלבים, מבנה שירותים, בריכות ייחודיות ובהן בריכה אוקולוגית ואלמנטים של מים המשתלבים בצמחייה הייחודית שנשתלה במקום.

במתחם הפארק יוקם בית קפה ציורי בתוך כל הצמחייה שסביב, ויוקם מצפור שבו ניתן יהיה לתצפת על הנוף הציורי ועל העופות שחגים בשמיים. במקום תהיה גינה קהילתית, שהתושבים יוכלו לגדל בה ירקות ופרחים. הפארק גם יונגש בשבילים אל הרחובות הסמוכים.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון:

“בירת ישראל מממשיכה בקידום ופיתוח ריאות ירוקות. עיריית ירושלים, באמצעות חברת מוריה, פועלת ללא לאות וממשיכה להקים ולשדרג גנים, פארקים וגני שעשועים, בהם יוכלו התושבים להנות, להשתעשע עם הפעוטות וילדיהם, ובהם יכולים בני הנוער למצוא פינות רבות ומגוונות שמשמות אותם למשחקי חברה, גלישה על סקייטבבורד או פינות ישיבה לשוחח, לעבור על חומרי לימוד ולהנות מכל הירוק והפורח שסביבם. עיריית ירושלים תמשיך לפעול בשיתוף התושבים, לפיתוח וטיפוח המרחב הציבורי וליצירת מקומות פנאי ובילוי לכל דורש. פארק קשאני תוכנן והושקעה בו מחשבה רבה לרווחת התושבים ובהם גם אנשים עם צרכים מיוחדים. שנתחדש!”

 

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית ירושלים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן