3 שנים אחרי: אייל גולן ואחינועם ניני הגיעו לפשרה

אייל

 

הזמר הלאומי תבע את המוסיקאית הבינלאומית בטענה ללשון הרע בסך רבע מיליון שקלים. השבוע הודיעו השניים באמצעות עורכי דינם כי הגיעו לפשרה בהליך גישור מחוץ לכותלי בית המשפט

הסאגה המשפטית בין שני זמרי העל הישראלים אשר החלה בעקבות דברים שאמרה לכאורה אחינועם ניני, במהלך מפגש סגור שקיימה בגבול רצועת עזה – הסתיימה. הנה תזכורת: בספטמבר 2015 נפגשה אחינועם ניני עם תושבי נתיב העשרה וקיימה שיחה עם נציגי המושב, שהתנגדו להופעתה למען השלום במקום בעקבות התבטאויותיה השונות בסוגיית השלום. לאחר דין ודברים, פרץ ויכוח סוער בו תקפה הזמרת את הגישה הסלחנית לו זכה הזמר הלאומי מהציבור, לעומתה. “לא נראה לכם מוזר שאייל גולן שעשה דברים הכי איומים ערכית בעולם, מבחינת לשכב עם קטינות ואבא שלו מסרסר, ממלא קיסריות, ועדיין מוחלים לו? זה בסדר, אין בעיה. הוא בעל קטינות. אדם כמוני, שמאמין בשלום לשתי המדינות, אף אחד לא רוצה לשמוע”, צוטטה והוקלטה.

הקלטת עם הדברים החמורים הגיעה לידי גולן שהגיש כתב תביעה לבית המשפט השלום בתל אביב כנגד ניני, על סכום של רבע מיליון שקלים. בין ההאשמות: לשון הרע, פגיעה בפרטיות ופגיעה נזיקית וכספית. “חופש הביטוי אינו חופש הביזוי”, נכתב בכתב התביעה, “והזכות להשמיע אינה הזכות להשפיל. הזרוע המילולית המשתלחת כואבת, לעיתים לא פחות מן הזרוע הפיזית…”. עוד צוין בכתב התביעה כי הזמר חווה מהאמירות פגיעה ונזקים שנאמדים במיליוני שקלים, ולמרות זאת הוא מעמיד את תביעתו על סכום חלקי בסך 250 אלף שקלים בלבד, רק על חלק מהנזקים וכי הוא שומר לעצמו את הזכות לעדכן את סכום התביעה, כמו גם הדרישה לשלם את הוצאות המשפט ושכר טרחת עורך דינו.

השבוע כאמור פרסמו השניים הודעה על סיום הפרשה לאחר שהושגה פשרה בין הצדדים כאשר בין היתר על הזמרת לפרסם בעמוד הפייסבוק שלה את ההודעה הבאה: “לאחר שאייל גולן הגיש נגדי תביעה על דברים שאמרתי בחוג סגור ושפורסמו באופן לא מדויק בכלי התקשורת, למרות שלא הייתה לי כל כוונה שיתפרסמו, התקיים בינינו גישור שבו כל אחד אמר את שעל ליבו. אמרתי לאייל חד משמעית שכלל לא התכוונתי כי דבריי יתפרסמו ובוודאי שלא לפגוע בו, מה גם שהאזכור עליו היה קצרצר בתוך שיחה של כשעתיים בנושא אחר לגמרי. הסכמנו שבימים אלה של קיטוב ושנאה בין חלקים בקרב הציבור בישראל, נכון יהא לסיים את התביעה בהסכמה ובהבנה”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן