28 מתנדבי ומתנדבות השירות לאומי-אזרחי יקבלו אות הצטיינות והוקרה מנשיא המדינה; ביניהם לינוי טייהו מרחובות

השבוע מוקדש להצדעה והוקרה לפועלם של מתנדבי ומתנדבות השירות הלאומי-אזרחי ולתרומתם לחוסן האזרחי של מדינת ישראל בשנה של מלחמה

שבוע הבא, יערך שבוע ההצדעה לשירות הלאומי אזרחי, והוא יימשך לאורך כל השבוע – 30.06-04.07.

השנה, בעקבות המלחמה זו היתה השנה המשמעותית ביותר שבו מתנדבי שירות הלאומי-אזרחי לקחו בו חלק מה-7 באוקטובר אשר מקבלת משמעות כפולה עקב חשיבות נטילה בנטל של כל האוכלוסיות במדינה.

אל בית הנשיא בירושלים עתידים להגיע ביום שני (1.7) 28 מתנדבי ומתנדבות השירות לאומי-אזרחי, שיקבלו את הצטיינות והוקרה על הפעילות החשובה שלהם במהלך השנה האחרונה

 

לינוי טייהו מרחובות משרתת במסגרת בית ספר שדה שיקמים בניצן ומצטיינת בכך בצורה מעוררת השראה. כבר בשלב בחירת התקן, ניתן היה לראות את המחויבות שלה לשירות המלא בערכים, מקצועיות ותודעת שליחות עמוקה. היא בחורה שמביאה עמה אחריות ואהבה גדולה לאדם ולסביבה, עם רצון ברור להשפיע על עצמה, על בני הנוער ועל החברה הישראלית כולה.

 

במהלך שירותה, לינוי פועלת בצורה יוצאת דופן. היא ניגשת לכל משימה במקצועיות וברצון עז לתרום ולעזור. היכולת שלה ליצור קשרים חיוביים, יחד עם המסירות הבלתי מתפשרת, הופכים אותה לדמות מוערכת ומשפיעה בשטח. השבחים שמקבלת ושמה הטוב הם עדות למחויבותה ולתרומתה הרבה.

 

בזמן המלחמה, לינוי הראתה את עוצמתה האמיתית. למרות סיבות אישיות שהיו יכולות להצדיק הפחתה בפעילותה, היא בחרה להמשיך ולפעול במלוא המרץ. לינוי התעלמה מרעשי הרקע והתמודדה עם הקשיים האישיים בנחישות, המשיכה במטרה שלשמה התגייסה ואף תרמה יותר. היא הובילה והעבירה מסעות ברחבי הארץ לילדי המפונים, עם אהבה רבה, רגישות למצב וענווה גדולה, מה שהפך אותה לדוגמה אישית לכל הסובבים אותה.

 

ראובן פינסקי, מנכ"ל רשות השירות הלאומי-אזרחי: "השנה אנו מציינים את שבוע ההצדעה בצילה של מלחמה קשה שגבתה וממשיכה לגבות מעם ישראל שכול כבד. גם בשנה זו, וביתר שאת, השירות הלאומי אזרחי מוביל בעשייה משמעותית לחיזוק החוסן החברתי הלאומי בחזית האזרחית. השנה, מצטייני ומצטיינות השירות הלאומי-אזרחי התבלטו בצורה בלתי רגילה והעניקו מענה מידי לכל המפונים במלונות, למשפחות השכולות, לחיילים והאזרחים הפצועים, בגופי הביטחון וההצלה, בבתי החולים, בחינוך ועוד.

עשרות ארגונים ביקשו להמליץ להצטיינות בפני הוועדה הבוחרת ושיבחו בצורה יוצאת דופן את מתנדבי השירות הלאומי אזרחי המהווים פסיפס ישראלי מרהיב – יהודים ודרוזים, חרדים וערבים, דתיים וחילונים, בנות ובנים, מתנדבים מאוכלוסיות מיוחדות וצעירים בסיכון, כולם שירתו השנה את המדינה והחברה באופן מיוחד שראוי להוקרה מיוחדת.

שבוע ההצדעה שיצויין בעוד שבוע הוא הזדמנות להודות למתנדבי השירות הלאומי אזרחי על פועלם יוצא הדופן בזמן המלחמה בחזית העורף.

בראשון ביולי, לינוי, יחד עם יתר 29 המצטיינות והמצטיינים, יזכו בכבוד לקבל אות הצטיינות במעמד נשיא המדינה בטקס מצטייני השירות הלאומי אזרחי במשכן הנשיא״.

 

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: רשות השירות הלאומי-אזרחי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן