מפקד פיקוד הדרום על חיסול סינוואר: "ההתמדה, הסבלנות, ניתוח השטח והחתירה למגע – עשינו את זה 'בתל סולטאן' ונמשיך בכל מקום"

רימונים הושלכו לעבר הכוחות, טנק ירה לעבר המבנה בו התבצר סינוואר

כוחות אוגדת עזה ושב״כ פועלים במרחב דרום הרצועה ברפיח בשבועות האחרונים. בפיקוד האוגדה נלחמים צוותי הקרב החטיבתיים של חטיבת הנח״ל וחטיבת ביסל״ח (828).

בפעילות הכוחות מבצעים פשיטות ופעילויות התקפיות במרחב, מנהלים היתקלויות עם מחבלים ומחסלים עשרות מהם בקרבות פנים אל פנים ובהכוונת כלי טיס של חיל האוויר.

השבוע, כוח של צוות הקרב של חטיבת ביסל״ח שפעל במרחב שכונת ׳תל סולטאן׳ זיהה מספר חשודים במרחב.

הכוחות פתחו בסריקות במהלכן נתקלו במחבלים שירו והשליכו לעברם רימונים. הלוחמים השיבו באש ופגעו במחבלים שהחלו בנסיונות בריחה והתפצלו לשני מבנים סמוכים במרחב.

הכוחות המשיכו בפעילות ובסריקות במרחב על מנת לסגור מעגל על המחבלים, תקפו בירי טנקים את המבנים וחיסלו את המחבלים.

בסריקות שביצעו הכוחות בבוקר שלאחר מכן – זוהתה גופתו של מנהיג חמאס, יחיא סינוואר.

לפעילות זו קדמו מספר חודשי לחימה בהם צה״ל בשיתוף שב״כ ובהובלת אוגדה 162, נלחמו כנגד חטיבת רפיח וגדוד תל-סולטאן וחיסלה מאות מחבלים. פעולות אלו סגרו על סינוואר, מנעו ממנו לברוח והכינו את הקרקע לחיסולו.

צילום: דובר צה"ל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן