1,800 יחידות דיור חדשות על שטח של כ-95 דונם: תכנית ענק להתחדשות עירונית בשכונת הרצל בבאר יעקב

הוועדה המחוזית לתכנון ובניה מרכז, אישרה תכנית ענק להתחדשות עירונית בשכונת הרצל. 1,800 יחידות דיור חדשות ומודרניות יחליפו את בנייני הטרומים הישנים שנבנו בשנות ה-70′.התוכנית משתרעת על שטח של כ-95 דונם וגבולותיה  ברחוב קרן היסוד ממזרח, רחוב שפירא מדרום, כביש 4313 מצפון ושכונה י”ב ממערב.
בנוסף על מבני מגורים, התוכנית כוללת כ-30 דונם עבור מבני ציבור, שחלקם יוקמו בשכונת י”ב הסמוכה. 1,800 מ”ר יוקצו עבור שטחי מסחר שישולבו בשני מבני מגורים. 40 דונם יוקצו עבור שטחים פתוחים (כולל שכונת י”ב).
בהיבט התחבורתי התוכנית כוללת חיבורים למערכת הדרכים הקיימת ביישוב וכן לשכונת י”ב.
ראש המועצה, ניסים גוזלן: “אני חש סיפוק רב מאישור התכנית עליה עמלתי זמן לא קצר. התכנית מהווה בשורה משמחת ומלאת תקווה לא רק לתושבי שכונת הרצל, אלא לכל הישוב כולו. תכנית שתוביל להעלאה ברמת החיים של תושבי השכונה הוותיקה וצמצום הפער בין מבני מגורים ישנים, עם דירות קטנות וצפופות לבין בנייני דירות הנבנות בטכנולוגיה החדישה ביותר ואשר מעניקות לדיירים מגורים בדירות מרווחות וחדשות. בחזון ובמטרות שהצבתי אני חותר לקראת התחדשות עירונית גם בשכונת רמב”ם והשאיפה שלי היא לראות מבני מגורים מודרניים במקום בנייני הטרומים הישנים שנבנו שם בשנות ה-50′”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן