15 שנות מאסר נגזרו על טדסה סלומון מנס ציונה שירה בשכנו כי הרעיש מתחת ביתו

15 שנות מאסר נגזרו היום (ראשון) על טדסה סלומון, תושב נס ציונה, שניסה לרצוח את שכנו במהלך ויכוח על רעש בשכונה. האירוע התרחש בחודש ינואר 2018, ובמהלכו ניסה סלומון לרצוח את שכנו אלירז אזולאי ופצע אותו באורח אנוש.

במעמד שלושה שופטי בית המשפט המחוזי בלוד – רות לורך, צבי דותן ודבורה עטר, ניתן גזר דין לסלומון אשר הוגש נגדו כתב אישום המייחס לו ניסיון לגרום למותו של אלירז אזולאי.

כזכור, בשעות הערב של ה-11 בינואר 2018 שהה הנאשם בביתו שבנס ציונה ושתה משקה אלכוהולי. באותו הערב, התקיימה מסיבת אירוסין בה השתתפו, בין היתר, חבורה של שבעה צעירים וביניהם אלירז, ובמהלכה שתו משקאות אלכוהוליים. בעקבות תלונות שכנים על רעש, ולבקשתו של הפקח העירוני שהגיע למקום בשעה 23:00 לערך, הנמיך בעל המקום את המוסיקה, ובהמשך התפזרו הנוכחים. שבעת בני החבורה עברו לשהות ברחוב, במקום הסמוך לביתו של הנאשם. על פי גזר הדין, במיקומם החדש הקימו רעש והמולה, ואף נזרקו נפצים, והשכנים התלוננו בפני גורמי האכיפה, אשר הגיעו למקום בשעה 00:30 לערך וביקשו מבני החבורה לחדול ממעשיהם. באותה העת, שהה גם הנאשם במקום ונענה לבקשת השוטר לעזוב את המקום.

בני החבורה נותרו במקום והמשיכו בשלהם. בשעה 01:30 לערך הגיע הנאשם למקום פעם נוספת ופנה לבני החבורה בבקשה לשמור על השקט. בתגובה לכך השמיע אלירז כלפי הנאשם הערות פוגעניות וגירש אותו מהמקום והנאשם עזב את המקום בלא אומר וחזר לביתו. בחלוף מספר דקות ולא יותר מרבע שעה לאחר שעזב את המקום, הגיח הנאשם בשנית מבניין ביתו כשהוא מצויד באקדח שנטל מביתו, והתקרב לעבר בני החבורה כשהאקדח מוסווה מעיניהם. במקביל לכך צעד אלירז לקראתו כשניים שלושה צעדים. הנאשם נעצר מול אלירז, במרחק קצר ממנו, ובאותה העת דרך וכיוון את אקדחו לעבר ראשו של אלירז, וירה בראשו ירייה ממוקדת, בכוונה לגרום למותו. כתוצאה מהירי, התמוטט אלירז, נפל ארצה ואיבד את הכרתו.

בני החבורה עזבו את המקום בבהלה וגם הנאשם עזב את המקום כשהוא מותיר את אלירז שוכב ומתבוסס בדמו. בהמשך לאמור, הובהל אלירז לבית החולים “תל השומר” ועבר ניתוח מציל חיים בהרדמה כללית, אך הקליע נותר במוחו באזור האוקסיפיטלי. כתוצאה ממעשי הנאשם, נגרמו לאלירז שברי ריסוק בגולגולת, פריצת רקמת המוח, בצקת מוחית נרחבת, והוא סבל מפגיעה מוחית קשה. אלירז איבד את הכרתו למשך כ-30 ימים, ונשקפה סכנה לחייו. הוא היה מאושפז בבית החולים כ-10 חודשים, עבר מספר ניתוחים ופרוצדורות רפואיות, ובין היתר ניתוח לתיקון עצם הגולגולת. אלירז שוחרר מבית החולים ב-7 בנובמבר 2018  אך עדיין נזקק לטיפולים רפואיים ופרא-רפואיים שוטפים.

במעמד גזר הדין הנאשם הביע את צערו על הנזקים שהסב לאלירז ולמשפחתו שלו בהדגישו כי הדבר אינו נותן לו מנוח ולו ניתן היה, היה “מתחלף” עם אלירז ולוקח על עצמו את הנזק הפיזי שנגרם לו. שופטי בית משפט המחוזי בלוד גזרו עליו מאסר בפועל למשך 15 שנים, שיימנה מיום מעצרו בתיק זה 12 בינואר 2018,  12 חודשי מאסר על תנאי לבל יעבור במשך 3 שנים מיום שחרורו מן המאסר כל עבירת אלימות מסוג פשע וכן פיצוי לאלירז בסך 200,000 שקלים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן