140 בנות ובני נוער מרחובות השתתפו באירוע בחברת Applied materials

“בעיריית רחובות מאמינים שכל אחד ואחת יכולים להיות יזמים צעירים, ולא חייבים לעשות תואר בהנדסה או לשרת ביחידות המובחרות על מנת שזה יקרה.”

הצלחה לערב החשיפה לאליפות הסטארט-אפ הארצית: 140 בנות ובני נוער השתתפו באירוע בחברת Applied materials

מינהל החינוך בעיריית רחובות בשיתוף חברת Applied materials ערכו השבוע ערב חשיפה מיוחד לתלמידים ותלמידות מכיתות ז׳-יב׳ ובו לקחו חלק כ-140 בני נוער, שנפגשו עם מנטורים במטרה להעלות רעיונות להגשת תקציר המנהלים לאליפות הסטארט אפ הארצית


להצטרפות לתחרות הירשמו כאן

בעיריית רחובות מאמינים שכל אחד ואחת יכולים להיות יזמים צעירים, ולא חייבים לעשות תואר בהנדסה או לשרת ביחידות המובחרות על מנת שזה יקרה. מינהל החינוך והנוער מזמין את תלמידי העיר להשתתף באליפות ה-STARTCUP לנוער. כדי לתת להם כלים והסבר התקיים ביום רביעי השבוע ערב חשיפה מיוחד לתלמידים ותלמידות בחברת אפלייד מטריאלס בפארק המדע.

בחברת אפלייד נרתמו ונתנו לכולם הרגשה של עובדי הייטק לערב אחד כולל כל הפינוקים, באירוע מושלם.
עובדי החברה השתתפו באירוע וחלקם שימשו כמנטורים לקבוצות בני ובנות הנוער שהגיעו לאירוע.
בערב הירצה יזם אורח – גיא גורדון ביברשטיין . יבוגר התכנית שהגיע לתת הרצאה לילדים. גיא זכה לפני שש שנים באליפות ומאז התקדם בצורה יוצאת דופן ומהווה מודל להשראה.

 כמו כן נכחו בערב צוות החטיבה לחדשנות טכנולוגית במשרד החינוך בראשות גליה מגן- מנהלת אליפות STARTCUP והסבירו לתלמידים ולתלמידות מה נדרש בתחרות ופירטו על מעטפת הליווי שמעניק המשרד לחדשנות טכנולוגית במהלך האליפות דרך אתר אליפות ה STARTCUP. צוות החטיבה הצטרף במהלך הערב למנטורים המומחים שהגיעו לערב החשיפה לסייע בחשיבה ובכתיבת הרעיון של היוזמה לנוער שהגיע לאירוע.

בערב החשיפה הסברנו לתלמידים גם על השלב הבא בתחרות, ומועד ההגשה. את התהליך בעיר מובילה שרית זלצמן, רכזת עירונית של תחום טכנולוגיה ומצוינות , אשר מסכמת: ״ עדיין לא מאוחר להצטרף לתחרות, גם ללא השתתפות בערב החשיפה. ניתן להגיש את תקציר הרעיון לשלב א’ בתחרות עד ה 28-2-24 .בהצלחה לכל הקבוצות שעובדות בימים אילו על הגשת התקצירים לשלב א’ באליפות .באירוע כל הילדות והילדים יצאו עם ברק בעיניים ומוטיבציה בשמיים, המנטורים שיבחו את האירוע ונהנו מאד מהמפגש עם הנוער שלנו שעולם החדשנות והיזמות מעניין ומלהיב אותו . תודה רבה לחברת אפלייד מטריאלס ולמשרד החינוך על השותפות במיזם החשוב הזה״
להצטרפות לתחרות הירשמו כאן

בחודש האחרון התקיימו סדנאות בבתי הספר לחשיפת תחרות ה STARTCUP לתלמידים . מספר הנרשמים בעיר עומד על כ 230 תלמידות ותלמידים –בפעם השנייה ברציפות רחובות מובילה ברמה הארצית.
בתהליך התחרות בני הנוער ילמדו לזהות חדשנות ויזמות טכנולוגית, יקבלו סיוע בקידום ומימוש רעיון יזמי לכדי מוצר יישומי משמעותי תוך למידת מיומנויות רלוונטיות.

הזוכים בתחרות יזכו בפרס בשווי מאה אלף שקלים לפיתוח המוצר שלהם ובהיכרות קרובה עם עולם ההיי-טק הישראלי.

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן