משה בן זקן הפתיע את הירושלמים

עובדי משרד הרישוי בירושלים הופתעו לגלות בין עשרות המבקרים את מנכ”ל משרד התחבורה, משה בן זקן (תושב אשדוד) שערך במשרד ביקור פתע ללא הודעה מוקדמת.

עובדי משרד הרישוי בירושלים הופתעו לגלות בין עשרות המבקרים את מנכ”ל משרד התחבורה, משה בן זקן (תושב אשדוד) שערך במשרד ביקור פתע ללא הודעה מוקדמת.

בדרכו למשרד התחבורה, החליט מנכ״ל משרד התחבורה לשנות את מסלול הרכב ולהגיע למשרד הרישוי המחוזי בתלפיות, במטרה לעקוב מקרוב אחר רמת השירות שהעובדים מעניקים לציבור. זאת, במסגרת מדיניות שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, תא”ל (במיל’) מירי רגב, שהציבה את שיפור השירות לאזרח כיעד מרכזי של המשרד.

המנכ”ל בן זקן סייר במשרד הרישוי יחד עם מנהלת הסניף, עבר בין עמדות השירות ושוחח עם העובדים ועם מקבלי השירות, במטרה להכיר מקרוב ובאופן בלתי אמצעי את איכות השירות הניתן במשרד הרישוי.

המנכ”ל שאל את העובדים על הבעיות שבהן הם נתקלים במהלך עבודתם, וביקש להציג בפניו רעיונות ויוזמות לשיפור וייעול השירות.

המנכ”ל נפגש גם עם מ”מ מנהל אגף הרישוי, יוסי נזרי, שהעלה בפניו סוגיות שירות הדורשות טיפול, ובהן זמני ההמתנה הארוכים למכון הרפואי לבטיחות בדרכים (מרב”ד) שבאחריות משרד הבריאות, הגורמות לסחבת מיותרת עבור נהגים רבים.

כיום, נהג שצבר 72 נקודות, רישיונו נפסל לתקופה של תשעה חודשים והוא מוזמן לבדיקות רפואיות במרב”ד. הזימון למרב”ד אורך זמן רב, כך שבמקרים רבים נדרשת מהנהג המתנה ארוכה לבדיקה לאחר שסיים את תקופת פסילת הרישיון.

בן זקן הנחה את אגף הרישוי לבחון דרכים לצמצום זמן ההמתנה למרב”ד. בין היתר תיבחן האפשרות לשנות את התקנה המחייבת נהגים שרישיונם נפסל עקב צבירת נקודות לעבור בדיקות רפואיות ,כתנאי לקבלת הרישיון בחזרה, כל עוד לא מדובר בבעיות רפואיות.

מנכ”ל משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, משה בן זקן: “הגעתי לכאן הבוקר כדי לעמוד מקרוב על רמת השירות, ברוח החזון שהתוותה לנו שרת התחבורה. התרשמתי מאד מאיכות השירות ומחווית השירות במשרד הרישוי בירושלים. ברצוני להודות לכל עובדי המשרד על האכפתיות, המקצועיות והסבלנות. זה לא פשוט לעבוד מול ציבור, צריך לבוא כל בוקר מחדש עם מוטיבציה ואנרגיה חיובית, ולספק את השירות המצופה מאיתנו. בסופו של דבר אנחנו אחד מספקי השירות הגדולים במדינה, עם למעלה מארבעה וחצי מיליון לקוחות, וחובתנו לספק לכולם שירות יעיל, קשוב ואיכותי”.

◼️ חדש! לקבוצת החדשות באשדוד לחצו כאן

צילום: דוברות משרד התחבורה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן