13 נערים סיימו את הפרויקט העירוני במודיעין “שחק לבני מצווה”

התכנית מתקיימת שנים רבות בעיר, בהובלת מחלקת תרבות יהודית באגף תרבות ואירועים בשיתוף עם ישיבת ההסדר “מאיר הראל”, נקראת על שמו של הרמטכ”ל ה-15 של מדינת ישראל, שהיה תושב העיר, רא”ל אמנון ליפקין שחק ז”ל. 

ביום חמישי האחרון (18.7) הסתיים מחזור נוסף של הפרויקט העירוני “שחק בני מצווה” במסגרתו 13 בני נוער, שחוגגים בר מצווה למדו על התרבות היהודית והיסטוריית עם ישראל. התכנית מתקיימת שנים רבות בעיר, בהובלת מחלקת תרבות יהודית באגף תרבות ואירועים בשיתוף עם ישיבת ההסדר “מאיר הראל”, נקראת על שמו של הרמטכ”ל ה-15 של מדינת ישראל, שהיה תושב העיר, רא”ל אמנון ליפקין שחק ז”ל. 

 

שיאה של התכנית הוא בעלייה לעיר ירושלים שהתקיים, כאמור, ביום חמישי יחד עם בני משפחותיהם. הנערים נהנו מסיור מרתק במיצג “שרשרת הדורות”, במנהרות הכותל ועלייה לתורה והנחת תפילין בכותל, וקיבלו תעודות על השתתפותם בתכנית הייחודית. לפני היציאה לירושלים, בירך את הנערים הרב אליעזר שנוולד, ראש הישיבה, שתלמידיו ליוו לאורך כל התהליך את בני הנוער והדגיש את העוצמה והכוח של העם בתקופת המלחמה וניצחון הרוח של החיילים והחיילות שלוחמים בגבורה וגם של המעורבות והנתינה של האזרחים.

בנוסף, בירך חבר המועצה ומחזיק תיק הדת, משה סדיה אשר דיבר על החשיבות של בר המצווה והזהות היהודית ואיחל המון להם המון הצלחה בהמשך דרכם הבוגרת.

 

◼️ לקבוצת חדשות מודיעין-מכבים-רעות בווטסאפלחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

 

צילום: עיריית מודיעין מכבים-רעות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן