12 חודשים לארועי אוקטובר: שדרות בסלון

לקראת ציון למלחמת חרבות ברזל, מתגבשת יוזמה מרגשת שתעניק לתושבי שדרות הזדמנות לחלוק את סיפוריהם האישיים בסלונים פתוחים ברחבי העיר וגם בערים נוספות בישראל

הפרויקט, בהובלת עיריית שדרות, מרכז חוסן המקומי ועמותת סלון עוטף, קורא לתושבי העיר להשתתף במפגשים אינטימיים ולספר את סיפוריהם מזוויות לא שגרתיות – זוויות שמעניקות תקווה וכוח לצד ההתמודדות עם הטראומה והכאב.

תושבי שדרות המשתתפים בפרויקט עברו הכשרה ייחודית במפגשי סטוריטלינג שמטרתה ללמדם כיצד להציג את סיפוריהם האישיים באופן מעצים ומעורר השראה. "אנו לא מבקשים מהם רק לשתף את הכאב והצער, אלא גם להדגיש את התקווה, את החוסן, ואת ההתמודדות היום-יומית" אומרת ליאורה יבנאל, רכזת הפרויקט. "המטרה היא שהמפגש יהפוך לחוויה משותפת ומשמעותית לשני הצדדים – גם עבור המארחים וגם עבור תושבי שדרות, שהסיפור שלהם יהפוך למקור תקווה לאחרים."

המפגשים יתקיימו גם בשדרות עצמה וגם בבתים של משפחות מארחות ברחבי הארץ, בין התאריכים 7-9 באוקטובר. תושבי שדרות אשר יעברו את הכשרתם, יספרו את סיפוריהם בסלונים שונים מתוך מטרה לעורר שיח משמעותי על ההתמודדות עם מציאות חייהם, שכוללת בתוכה לא רק כאב ושכול אלא גם תקומה אישית וחוסן נפשי.

אלון דוידי, ראש עיריית שדרות: "מדובר בהזדמנות נדירה לפגוש את גיבורי ישראל, תושבי שדרות, פנים מול פנים. הסיפורים האישיים שלהם הם מקור להשראה וחוזק עבור כולנו. זו הזדמנות גם לעמוד על כאבם ועמידתם האיתנה בצילו. על אופן ההתמודדות עמו ותקומתם, כהשראה לאחרים.

אני מברך על כל יוזמה שמחברת בין תושבי שדרות לשאר תושבי הארץ, ומזמין את כולכם לקחת חלק במפגשים אלה, לשמוע וללמוד על ההתמודדות היומיומית שממנה צומח החוסן של שדרות".

 

◼️ לחדשות שדרות לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

בתמונה התושבים בקורס ההכשרה

צילום: דוברות שדרות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן