114 אילתים קיבלו תואר אקדמי מאוניברסיטת בן גוריון

מתן בארי: “מהמחזור הזה יוצאים עובדים סוציאליים, כלכלנים, אנשי תיירות מוסמכים ועוד רבים טובים שיחזקו את שוק התעסוקה, הכלכלה והחברה”

114 אילתים קיבלו את התואר האקדמי שלהם מאוניברסיטת בן גוריון, במעמד פרופ׳ חיים היימס, הרקטור של אוניברסיטת בן גוריון; פרופ׳ יניב פוריה, דיקן ב״ג אילת; עמי לוי, מנכ״ל הקמפוס; מתן בארי, סגן ומ״מ העיר אילת ונועם אוזן, בוגרת מצטיינת ויו״ר אגודת הסטודנטים לשעבר.

לדברי מתן בארי המתמודד לראשות העיר שנושא האקדמיה היה נר לרגליו בעת כהונתו כסגן ראש העיר מדובר בגאווה מקומית אמיתית!

לדבריו, “עטופים בגלימה וכובע, זכו 114 בוגרות ובוגרים של אוניברסיטת בן גוריון לקבל היום את תעודת התואר האקדמי שלהם, שעליו הם עמלו ועבדו כל כך קשה, בהשקעה אדירה של זמן, כסף, והמון המון הקרבה.

“מהמחזור הזה יוצאים עובדים סוציאליים, כלכלנים, אנשי תיירות מוסמכים ועוד רבים טובים שיחזקו את שוק התעסוקה, הכלכלה והחברה.

כמי שמוביל את התחום האקדמי בשנים האחרונות וליווה את מחזור הבוגרים הנוכחי ממש מקרוב, עבורי זה ממש מרגש לראות אותם מגיעים לקו הסיום. מאחל לכולם מלא בהצלחה וכאן עבורכם לכל עניין ומטרה”.

◼️ לקבוצת החדשות באילת והערבה לחצו כאן

צילום: אייל סגל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן