תתחדשו: מבנה חדש לתנועת הצופים בגן יבנה 

“שיפצנו בשנים האחרונות את מבנה תנועת בני עקיבא, שידרגנו את מתחם הנוער הלאומי, הגברנו את התמיכה ואנו ממשיכים להשקיע בכל תנועות הנוער ובני ובנות הנוער של גן יבנה”.

המועצה המקומית גן יבנה מבצעת בימים אלה עבודות להקמת מבנה חדש לתנועת הצופים ביישוב. כזכור, בשנתיים האחרונות שופצו מבנים שונים של תנועות הנוער ביישוב כגון בני עקיבא והנוער הלאומי, והתקבלה החלטה בישיבת המועצה על הקצאת תקציב להקמת מבנה חדש לתנועת הצופים.

החודש, העבודות צברו תאוצה, ואנו עומדים לקראת הקמתו של מבנה חדש בגודל של כ-150 מ”ר שכולל חיפוי חוץ באבן ירושלמית, תאי שירותים חדשים, שירותים נגישים, מטבחון חדש, מרחב מוגן מוסדי (ממ”מ), חלל פתוח לקיום פעולות התנועה, חיבור משודרג לתשתיות ביוב ומים, שדרוג חיבור החשמל ועוד.

ראש המועצה, דרור אהרון: “שיפצנו בשנים האחרונות את מבנה תנועת בני עקיבא, שידרגנו את מתחם הנוער הלאומי, הגברנו את התמיכה ואנו ממשיכים להשקיע בכל תנועות הנוער ובני ובנות הנוער של גן יבנה”.

◼️ לקבוצת חדשות גן יבנה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: מועצת גן יבנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן