תשעה חודשים למלחמה – צוות זק”א שדרות מתרחב

צוות זק”א בשדרות מוכן וערוך לפעילות, בתפילה שלא נצטרך אמר איש החסד המתנדב נהוראי דרשן

בטקס שנערך אמש, הצטרפו למערך המתנדבים של זק”א במרחב לכיש מתנדבים אשר סיימו את קורס ההכשרה המקצועי שהעבירה מחלקת ההדרכה של זק”א.

סמנכ”ל המבצעים בארגון חיים וינגרטן שיתף במעמד סיום הקורס כי “אנו נרגשים לעמוד כאן בשדרות, חודשים ספורים לאחר האסון הקשה. אתם זוכים להצטרף היום למשפחת זק”א ולצוות שדרות המסורים שעוסקים יום וליל בחסד של אמת”.

הרב אשר לוי מפקד זק”א מחוז דרום ציין לשבח את מתנדבי זק”א בשדרות ובמרחב לכיש כולו על מסירות הנפש עם פרוץ המלחמה. הרב אברהם דרעי מפקד זק”א לכיש בירך את המתנדבים החדשים והודה לראשי הצוותים והמתנדבים המסורים על פעילותם היומיומית.

אביחי עמוסי מפקד זק”א שדרות חילק למתנדבים ציוד חדשני ואת האפודים לפעילות ושיתף מעט מהשעות הראשונות למלחמה ובחודשים שלאחר מכן: “משימת זק”א קשה ולעיתים בלתי אפשרית, תקבלו את הכוחות מהמשפחה, מעם ישראל ומחבריכם למשפחת זק”א”

איש החסד המתנדב נהוראי דרשן שהצטרף לצוות זק”א שדרות הודה למחלקת ההדרכה בזק”א על הקורס המקצועי ושיתף כי “אנו נרגשים להצטרף לצוות זק”א בשדרות ומוכנים וערוכים לפעילות, בתפילה שלא נצטרך”

 

◼️ לקבוצת חדשות שדרות בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: זק"א

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן