“תשמרו על החוקים”: מגרש סינטטי חדש נחנך בשכונת “גני איילון” בלוד

ראש העיר מיכאל וידל ביקש מבני הנוער: “אני מבקש מכם שתשחקו כאן ותיהנו, אבל גם שתדעו לשמור על המגרש ועל חוקי המקום. יש שילוט ברור מה מותר ומה אסור”.

במעמד ראש העיר עו”ד יאיר רביבו, המשנה לראש העיר והממונה על תיק הספורט אריה לוי, יוסי הרוש סגן ראש העיר, שמואל בורקיס, חבר מועצה מנהל אגף הספורט מאיר אליהו, מכובדים, תושבים, נחנך השבוע מגרש סינטטי חדש בשכונת “גני איילון”. 

בדברי הברכה שלו, היו לראש העיר איחולים לבני הנוער על המגרש החדש, לצד בקשה קטנה: “אני מבקש מכם שתשחקו כאן ותיהנו, אבל גם שתדעו לשמור על המגרש ועל חוקי המקום. יש שילוט ברור מה מותר ומה אסור. המגרש הוקם בהשקעה של 1.7 מיליון שקלים.  עוד מגרש בשרשרת המגרשים שאגף הספורט מקים ברחבי העיר. זה מתווסף למגרשים שהקמנו במדעים, בגני יער, בגני אביב. עוד מגרש בשלבי בהקמה ליד ביה”ס ‘אורט’, ומגרש נוסף יבנה בחודשים הקרובים בשכונת פרדס שניר”.

מאיר אליהו, הודה לראש העיר, עו”ד יאיר רביבו, ולמחזיק תיק הספורט, אריה לוי, על תרומתם המתמדת לקידום הספורט בלוד. אליהו הודה גם לשירן ג’רבי, מ”מ מנכ”ל כלכלית לוד, ולנתנאל כהן, מנהל הפרויקטים , שהוביל את הפרויקט. “בזכות שיתוף פעולה עם החברה הכלכלית, שהם שותפים שלנו בהרבה פרויקטים, אנחנו יוזמים ומקימים מתקני ספורט איכותיים. בימים הקרובים נמנה אחראי על המגרש שידאג לשמירה וכללי בטיחות במגרש.

מנהל מחלקת הספורט, ירון זרד, מוסר כי המגרש יהיה פתוח לשימוש התושבים בימי א’-ה’ עד השעה 19:00 וגם בסופי שבוע, לפני כניסת השבת ואחרי צאת השבת. ניתן להשכיר את המגרש משעה 19:00 ועד השעה 23:00 באמצעות אתר הבית של אגף הספורט בלחיצה על הקישור.

פעמיים בשבוע בימים ב’,ד’ יתקיים במגרש חוג כדורגל בתשלום, פרטים באתר המתקנים של אגף הספורט.

 

◼️ לחדשות לוד והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

◼️ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן