תרמו ביד רחבה: מבצע “הקש בדלת” של האגודה למלחמה בסרטן יוצא לדרך ברחובות

ראש העיר מתן דיל נפגש עם מוטי ברק יו”ר האגודה בעיר רחובות, ופתח את מבצע ההתרמה בתרומה ראשונה וסמלית

מחר, שני (30.9), יתקיים מבצע “הקש בדלת” השנתי של האגודה למלחמה בסרטן. זוהי השנה ה-64 שהאגודה מקיימת את המבצע, שהפך בישראל לסמל של נתינה וערבות הדדית.

לתרומה באופן מקוון הכנסו לקישור.

מבצע “הקש בדלת” השנתי של האגודה למלחמה בסרטן יוצא לדרך מחר, שני (30.9) בשאיפה לאסוף תרומות שיאפשרו את קיום פעילויות האגודה, שאינה נשענת על מימון ממשלתי כלשהו. האגודה למלחמה בסרטן פועלת לקידום המחקר, הגברת המודעות למניעה ואבחון מוקדם, מימון ציוד רפואי מתקדם, וסיוע לילדים חולי סרטן. כאמור, פעילויות האגודה מתאפשרות אך ורק הודות לתרומות מהציבור.

השנה, ייקחו חלק במבצע תלמידות ותלמידים מבתי הספר חט”ב קציר א’, דה שליט א’, אמי”ת עמיחי, חט”ב אורט, תיכון אורט, מדעים, אמי”ת בנות, רון ארד וישיבת הדרום. תושבות ותושבי רחובות מוזמנים לפתוח להם את הדלת והלב ולתרום ככל יכולתכם. כאמור, ניתן לתרום גם דרך הקישור >> https://hakesh-badelet.cancer.org.il/hbc/rehovot

ראש העיר רחובות, מתן דיל: “אנחנו גאים להיות שותפים למאמץ החשוב של האגודה למלחמה בסרטן. בעשורים האחרונים, אין אדם שלא פגש במחלה נוראית זו בסביבתו הקרובה, ולצערי גם אני באופן אישי איבדתי את אבי היקר בעקבות המחלה. אין לי ספק כי תושבות ותושבי רחובות יתרמו ברוחב לב למען תמיכה במטרה חשובה זו.”

מוטי ברק, יו”ר האגודה בעיר רחובות, אמר: “המבצע השנתי הזה הוא הזדמנות חשובה להעלאת המודעות והגיוס של תרומות למאבק בסרטן. אנו מעודדים את הציבור לתמוך באגודה ובמטרותיה הקדושות ולהצטרף למאמץ ההצלה הזה.”

 

◼️ לחדשות רחובות והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן