תרגולי התנהגות וסיורים מוגברים במוסדות החינוך בגדרה

בהתאם להנחיות ההתגוננות של פיקוד העורף גדרה ירוקה. המועצה המקומית גדרה פעלה באופן הדרגתי, אחראי ומסודר להחזרת כלל מוסדות החינוך לפעילות.

לאור הפיכתה של גדרה לירוקה, המועצה המקומית גדרה, בראשות ראש המועצה יואל גמליאל, פעלה באופן הדרגתי, אחראי ומסודר להחזרת כלל מוסדות החינוך לפעילות.

כחלק מכך, בטרם החזרת פעילות מוסדות החינוך, ראש המועצה יואל גמליאל ערך סיורים במוסדות החינוך יחד עם פיקוד העורף וגורמים מקצועיים לבחינת המוגנות. עוד כחלק מכך, הוחלט על הקפדת סיורים מתוגברים של כוחות הבטחון בקרבת מוסדות חינוך וכן, על ביצוע תרגולים יומיים בבתי הספר והגנים להתנהגות בעת השמע אזעקה.

יואל גמליאל ראש המועצה: ” אנחנו ממשיכים בהחזרת הישוב לשיגרה בהדרגה ובהתאם להנחיות פיקוד העורף. אנו עושים זאת בזהירות ובאחריות תוך קיום הערכות מצב יומיות ושימת דגש על ההתפתחויות והצרכים הקיימים. יחד ננצח”

◼️ לקבוצת חדשות גדרה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

 

צילום: דוברות גדרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן