תקציב חוויות גדל ב-20%: כ-121 מיליון שקל לטובת הרחבות, שינויים ושדרוגים

דירקטוריון רשת חוויות אישר את תקציב רשת חוויות לשנת 2022 והוא עומד על כ-121 מיליון שקל, גידול של 20% לעומת אשתקד. עוד על פי הדיווח, היקפי הפעילות של הרשת נמצאים בצמיחה, לאחר שבשנת 2021 רשת חוויות שמרה באחריות על איזון תקציבי.

שנת 2022 מתאפיינת בחזרה מלאה לשגרת פעילות, לצד השקעות רחבות היקף בתחום החינוך הבלתי פורמלי והקהילה. בין היתר, אגף הצהרונים שודרג משמעותית, הוחלפו חולות במעונות היום ונפתחו חדרי ג'ימבורי, נחנך מבנה קהילתי מחודש באושיות – בשיתוף עיריית רחובות וביטוח לאומי, ועוד ועוד. בהשוואה בין תקציב שנת 2022 לשנת 2021 עולה כי חל גידול משמעותי בהשקעות בתחום התרבות והפנאי. מדובר בגידול של כ-67% , עוד נרשם גידול של כ-44% בפעילות לטובת תחומי חברה וקהילה וגידול של כ-20% בהשקעות בפעילות לרווחת ילדים ונוער. תוכנית עבודה מקושרת תקציב, בהובלתם של היו"ר וסגן ראש העיר אמיתי וכהן והמנכ"ל גולן ביטון, נמצאת בעיצומה. על פי התוכנית השנה יפתח מרכז חדש בשכונת רחובות המדע, תורחב הפעילויות במרכז הקהילתי אושיות אשר הותאם לאוכלוסיות עם צרכים מיוחדים ואירועי התרבות יתמקדו בפעילות רשתית רוחבית בכלל העיר. עוד בין ההשקעות שנרשמו, תחום פעילות הצהרונים זכה למינוף אדיר, לרבות הוספת הדרכות לצוותים, מערכים פדגוגים מושקעים, גיוס ושימור כוח אדם איכותי המוביל את מערך החינוך הבלתי פורמלי שמנהלת הרשת.

צילומים: מני דקל

סגן ראש העיר ויו"ר הדירקטוריון אמיתי כהן מסר כי: "התנהלות תקציבית אחראית וקבלת החלטות נכונה בתקופת משבר הקורונה ועד שנת היציאה מהמשבר, אפשרו לנו להגיע השנה מוכנים למתן שירות איכותי ומשופר לתושבים. חשוב לציין שתנופת העשייה ברשת היא תוצאה של שיתופי פעולה עירוניים רחבים עם כלל הגורמים, העירייה והנהגת ההורים. על כל זה מנצח מנכ"ל הרשת, גולן ביטון יחד עם המנהלים והעובדים, בהצלחה מרובה. תודתי האישית לראש העיר, רחמים מלול, שמנהיג את המדיניות העירונית ובתוך כך תומך ומחזק את ידינו בהיקפי העשייה והמענה הצומחים של הרשת לתושבים".

מנכ"ל הרשת גולן ביטון, מסר כי: "אחרי תוכניות רבות והערכות היקפית לקראת שנת הפעילות התקציבית 2022, אנחנו מתחילים לראות את התוצאות מדברות בשטח, את שיתופי הפעולה מתרחבים ואת המעורבות של ההורים בהתאם. היום יש עם מי לדבר ברשת ומבחינתי, לפני הכל, השירות והמענה הוא במקום הראשון. בנוסף, מיצבנו מחדש את הרשת עם 'חוויות חדשות', לאחר שהצלחנו לחדש ולרענן, הן בפן הפיזי והן בהיבטי תוכן, את פעילות הרשת. אנחנו רלבנטיים ואקטואליים מתמיד ומכאן נמשיך לצמוח ולהוביל את העשייה הקהילתית והחברתית בעיר. תודתי הגדולה לראש העיר, ליו"ר הרשת וחברי הדירקטוריון, להורים ולעובדי ועובדות הרשת שנותנים את הלב לעיר ולתושבים".

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן