תקציבים לפיתוח עיר ירוקה בלוד

עיריית לוד זכתה ב’קול קורא’ להקמת מערכות סולריות על גגות מבני ציבור וטיפוח עשרות שטחים פתוחים של מבני מגורים

המשרד להגנת הסביבה מסייע לשמור על לוד כעיר ירוקה

השרה להגנת הסביבה – עידית סילמן התארחה בלשכת ראש העיר לוד – עו”ד יאיר רביבו לפגישת עבודה וקידום נושאים שתחת אחריותה ומשרדה. אל השרה התלוו מנכ”ל המשרד – גיא סמט וצוותי המקצוע.

בין הנושאים שעלו בדרישת העירייה לטיפול, היו: צמצום סיכונים סביבתיים בלוד ופעילות לשיקום במקרים של מפגעים סביבתיים, טיפול בפסולת בניה באמצעות המשטרה הירוקה ותמיכת המשרד לפינויים, צמצום הזרמת קולחים ממט”ש איילון לנחל גזר – ותקצוב בכדי לשדרג על גדות הנחל לרווחת התושבים וסיוע בקידום צוות החדשנות של תכנית ‘הזירה’ בעירייה אשר עמל על סביבה ירוקה בעיר, תוך שיתוף פעולה של התושבים.

בפגישה שיתף ראש העיר את השרה סילמן, כי עיריית לוד זכתה ב’קול קורא’ של המשרד להגנת הסביבה, להקמת מערכות סולריות על גגות מבני ציבור בשכונת קמת אשכול וטיפוח עשרות שטחים פתוחים של מבני מגורים ברחבי השכונה, כאשר כספי ההכנסות מפאנלים סולריים על הגג יממנו את הפיתוח הסביבתי להנאת תושבי האזור.

בתום הביקור הודה ראש העיר לשרה על סיועה התקציבי למען לוד ותושביה, אשר יועילו במטרתם לפיתוח מרחב ציבורי ירוק וסביבתי שמעניק אוויר נקי, תחושת שלווה ובריאותי לכ-100,000 תושבי לוד.

◼️ לקבוצת חדשות לוד והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן