תקיפה חמורה על רגע גזעני של נהג אוטובוס בירושלים

נערים הכו ופצעו נהג וקראו “כל הערבים מחבלים״ הנערים “הוקפצו” למקום בידי נוסע שמטריד נהגים מדי יום איגוד ועדי התחבורה בכוח לעובדים: “עוד עליית מדרגה בתקיפת עובדי תח”צ ולמשרד התחבורה דבר לא בוער. רצח של נהג הוא רק שאלה של זמן”

נהג אוטובוס של “חברת אלקטרה אפיקים” בקו 134 לגבעת זאב הותקף אמש (11.9.24) סמוך לצומת רמות בידי שישה נערים שקללו אותו בשל מוצאו משכו את חולצתו ופגעו בו בגב. עוברי אורח הצטרפו וקיללו את הנהג שנאלץ לברוח לחניון 4/9 (רמות) תוך שכעשרים אנשים רודפים אחריו. הנהג פונה לטיפול. תלונה הוגשה במשטרת גבעת זאב.

תחילת האירוע ביום שבת (7.9.24). נוסע, המוכר לנהגים הערבים, כמי שמטריד אותם, החל לקלל את הנהג שנמנע מלהיכנס עמו לעימות (“כל הערבים מחבלים, אני אהרוג אותך ואת כל המחבלים”). מחשש כי האיומים יגלשו לאלימות, התקשר הנהג למשטרה ולא קיבל מענה.

גם פניה להנהלה על הנוסע- המטריד כאמור נהגים נוספים- לא נענתה. בשל החשש לפגיעה בו, לא הגיע הנהג במשך יומיים לעבודה.

אתמול, כאמור מימש הנוסע את האיום, כשהגיע בלוויית שישה נערים, עצר את הנהג בצומת רמות ומשם התפתח האירוע האלים.

נ’ הנהג שהותקף: “כמה ימים שהאיש הזה עולה עם אש בעיניים. אני שואל אותו- כולנו מחבלים? הוא אומר שכן ומאיים להרוג. כל הנהגים מכירים אותו. איך יכול להיות שמתעלמים מזה? הייתה לי הרגשה רעה ולא הגעתי לעבודה כמה ימים. אבל גם בסיוטים שלי לא חשבתי שאני אמצא את עצמי רץ ברחובות וחושש לחיים שלי. לא ברור לי מה עוד צריך לקרות בכדי שהמשטרה תתערב”.

תמר אוחנה ראשת ענף תחבורה בכוח לעובדים: “אנחנו בודקים מול המשטרה מדוע תלונת הנהג לא טופלה כבר בשבת, אך חשוב לומר- הזלזול בנהגים מתחיל מלמעלה. מי שמסרב לקבל את דרישתנו להכיר בנהגים כעובדי ציבור. מי שדוחה את התקצוב המיועד להגנה על עובדי התח”צ ל-2025, פשוט מפקיר את עובדי התח”צ, ועל כך לא נעבור בשתיקה.״

 

◼️ לחדשות ירושלים והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות תחבורה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: סרטון - כוח לעובדים | תמונה | אלקטרה אפיקים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן