תקווה בלב הסערה – תערוכת צילומים במרכז רפואי שמיר אסף הרופא

ביום השנה לטבח הנורא בשבת השחורה, מדינת ישראל התייחדה עם זכר הנופלות ונופלים, החיילות והחיילים והאזרחיות והאזרחים, נשים גברים וטף שנרצחו ועונו על ידי מחבלי החמאס  בנוסף, מדינת ישראל מזכירה ומתפללת גם היום לשובם של 101 החטופים שעדין נמצאים בשבי החמאס

המרכז הרפואי שמיר ערך טקס זיכרון שנה למלחמת 'חרבות ברזל' . בנוסף, נפתחה במרכז הרפואי שמיר תערוכת צילומים מרגשת "תקוה בלב הסערה" המנציחה את הפעילות הענפה של המרכז הרפואי שמיר ב-7.10 ולאורך כל ימות השנה החולפת בטיפול בפצועים רבים ומגוונים.

ד"ר אסנת לבציון קורח, מנכ"לית המרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא): "היום אנו מתכנסים לציין את ה-7 באוקטובר יום שבו נכספנו לאכזריות הבלתי נתפסת של החמאס. יום שבו נלקחו מאיתנו חיי אדם רבים באכזריות שאינה ניתנת להבנה. אך לצד הזוועות ראינו גם את כוחה של האנושיות הגבורה והמסירות שהפכו למגדלור של תקווה בימים קשים אלה.

אנו מוקירים את המחויבות והמסירות של אנשי הצוות שלנו שטיפלו במאות פצועים וכן את אנשי הצוות ששירתו ועדין משרתים במילואים.

כאן במרכז הרפואי שמיר אנו מטפלים לא רק בפציעות גוף אלה גם בפציעות הנפש. במרכז הטיפול שלנו ב-Ptsd מטופלים מאות אנשים: חיילים, אנשי כוחות הבטחון, ניצולי מסיבת הנובה ושורדי הקהילות מהעוטף.  כל אחת ואחד מהם נושא עימו צלקות רגשיות קשות ואנו כאן בשמיר עומדים לרשותם, מחבקים אותם ונותנים להם תקווה ושיקום."

 

◼️ לחדשות ראשון לציון לחצו כאן

◼️ לחדשות באר יעקב לחצו כאן

◼️ לחדשות לוד והסביבה לחצו כאן

◼️ לחדשות רמלה והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: מרכז רפואי שמיר

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן