תערוכת “לב פועם”: יצירות של אמנים מהעוטף, שורדי הנובה, מפונים ולוחמים

התערוכה “לב פועם” מאגדת יצירות של אמנים ישראלים, בטכניקות מגוונות, כאשר מאחורי כל אחת מהן נמצא סיפור עוצמתי ומרגש עם תקווה ואופטימיות

תערוכת “לב פועם”: יצירות של אמנים תושבי העוטף, שורדי מסיבת הנובה, מפונים מהצפון, חיילים ומילואים שנפגעו במלחמה. כל ההכנסות מהתערוכה קודש לעמותת וראייטי ישראל

תערוכה קבוצתית של אמנים ויוצרים מקומיים: “לב פועם” נפתחה בעופר רמת אביב לקהל הרחב ותוצג עד 28.6.2024.

 

תערוכת “לב פועם” הינה  תערוכה חדשה, המאגדת בתוכה יצירות של אמנים ישראלים, בטכניקות מגוונות, כאשר מאחורי כל אחת מהן נמצא סיפור עוצמתי ומרגש עם תקווה ואופטימיות.

התערוכה הינה מיזם חברתי לגיוס תרומות עבור עמותת וראייטי,  נולדה מתוך המקום של הרצון לאופק, התחדשות ותקווה אותם כולנו מחפשים בימים אלו ומתוך האמונה כי יצירה היא כלי ריפוי עוצמתי לנפש.

בין היצירות המוצגות בתערוכה ניתן למצוא יצירות שנוצרו על ידי אמנים תושבי העוטף והצפון, שורדי מסיבת הנובה, וכן על ידי חיילים ואנשי מילואים אשר נפגעו במלחמת חרבות ברזל.

 

זוהי תערוכה שאוצרת בתוכה יצירות שהן ביטוי מוחשי להיסטוריה שנכתבת בימים אלו ותישאר כעדות לדורי דורות. הלב, כספק החיים המרכזי של הגוף, הינו גם הלוגו של וראייטי ומסמל את הזרמת האנרגיה לשאר חלקי הגוף / תחומי החיים.

 

אנשי עסקים, בכירי המשק ואספני אמנות הגיעו לקניון עופר רמת אביב, לרגל פתיחת התערוכה “לב פועם”, שנוצרה על-ידי ARTRAISING –  מיזם חברתי לגיוס תרומות עבור עמותת וראייטי. היצירות שמוצגות בתערוכה עומדות למכירה, כאשר כל ההכנסות ממכירת היצירות יועברו לאמנים ועמותת וראייטי הפועלת למען ילדים עם צרכים מיוחדים בישראל.

 

 

את האירוע פתח דוד בן משה מנכ”ל קניון עופר רמת אביב שאמר: “זוהי תערוכה שאוצרת בתוכה יצירות שהן ביטוי מוחשי להיסטוריה שנכתבת בימים אלו ותישאר כעדות לדורי דורות. בין האומנים  והמציגים  חיילי מילואים, תושבי העוטף, תושבי הצפון, ניצולי הנובה ואמנים בינלאומים המשקפים את כלל הפסיפס של ארצנו”.

 

הגיעו לתמוך בוראייטי: ליאורה עופר יו”ר מליסרון , אודי אנג’ל נשיא וראייטי, סמדר בבר צדיק,  רונה אנג’ל – מנכ”לית עופר השקעות, שלומית אלעד – מנכ”ל וראייטי, הטניסאי אנדי רם, אנשי העסקים קובי וחיים סקאל,  מיכל סלונים, אריה רפפורט – יו”ר ועדת הכספים בעמותת וראייטי, יוני ארליך, בין  האמנים המשתתפים בתערוכה שהגיעו: קארין אנג׳ל עם בעלה אורי, דרורית אמיתי-דרורגבי זלצמןבלה חבצקיו,  אתל טור,  איציק מבורך,  אליסף מימון,  שיר נברו שץ,  לי נרובאי לנגר,  נדב סדקה,  אופיר סופר,  עוזי עמרני,  קרן פרגו,  שלי צאייג,  עינב צייכנר,  שרון קיפניס חייט,  הילה קרוגמן כדי,  דוריה קנצופולסקי,  עופרי ריינר, שוש שגב אופק ושירלי שור.

 

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – תרבות, בילוי ופנאי לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – ברנז’ה, רכילות, בידור, טלוויזיה, מוסיקה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

 

צילום: אסף לב | תמונות מהתערוכה - יח"צ רמת אביב

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן