תערוכת האמנות “רחובות זוכרת. יוצרת”

לפני כחודשיים פרסמו עיריית רחובות והחברה העירונית קול קורא מיוחד לאמניות ואמני העיר להגיש עבודות אמנות לתערוכת “רחובות זוכרת. יוצרת”, המוקדשת לאירועי האסון הלאומי שפקד את מדינת ישראל ב-7.10.23 היום, חמישי (12.9) תיפתח התערוכה בגלריה יד לבנים ובה יוצגו יצירות אמנות של 32 אמניות ואמני רחובות. הכניסה חופשית

בעוד פחות מחודש נציין שנה למאורעות השבעה באוקטובר, תאריך שלעד ייצרב בתודעה הישראלית כיום אבל. אחת הדרכים הבולטות לביטוי כאב, געגוע, פחד וגם תקווה היא אומנות, המביאה לידי ביטוי את קשת הרגשות שחוותה ועודנה חווה החברה הישראלית מאז אותה השבת.

עשרות אמניות ואמנים הגישו עבודות יצירה במגוון טכניקות החל מציור, דרך פיסול, צילום, הדפסים, רישום ועוד, ומתוכם נבחרו להציג בתערוכה “רחובות זוכרת. יוצרת” 32 אמנים בלבד.

“מתוך השבר הגדול והסערה שעדיין מתחוללת סביבנו, אמני רחובות לא חדלו ליצור. בדרך כלל העיסוק במראות המלחמה משבית את היצירה, אך במלחמת חרבות ברזל קרה בדיוק ההיפך, האמניות והאמנים המקומיים הרגישו צורך עז להביע עצמם בכל תחומי היצירה”, כך סיפרה אוצרת התערוכה, רוני אנקורי.

עיריית רחובות והחברה העירונית יפתחו את תערוכת “רחובות זוכרת. יוצרת” ביום חמישי הקרוב (12.9), בשעה 20:00, בגלריה בבית יד לבנים – הכניסה חופשית והציבור מוזמן.

מחורבן לתקווה – גנאדי סקוסירב

התערוכה הינה יוזמה של בית יד לבנים רחובות בשיתוף אמני רחובות, היא מוקדשת לזכרם של חללי העיר ומסמלת תקווה גדולה להחלמתם של הפצועים בגוף ובנפש, לשובם של כל החטופים בריאים ושלמים לביתם ושמירה על ביטחונם של חיילי וחיילות צה”ל.

שעות ביקור בתערוכה:

ימים א’, ב’, ד’, ה’ 15:30-12:30, יום ג’ 13:00-08:30, 18:00-16:00, ימי שבת, 14.9.24, 9.11.24 11:00-10:00.

שעות ביקור נוספות בתיאום מראש. נעילת התערוכה: 30.11.24

לפרטים נוספים: בית יד לבנים, רחוב הבנים 10 רחובות, טל. 08-9453891, [email protected]

 

◼️ לחדשות רחובות והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת תרבות, בילוי ופנאי לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: במנהרה שרון בן יהודה | הדס בכפר - רינה קליין | עת שברים - רבקה עוזיאל | בבית בבארי - נדב טייטלבוים | מחורבן לתקווה - גנאדי סקוסירב

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן