תעודות סוף מסלול לחניכי המחלקה לקידום נוער היל"ה בלוד

השבוע התקיים טקס סיום שנת הלימודים תשפ"ג במחלקת קידום הנוער – במעמד ראש העיר עו"ד יאיר רביבו,

השבוע התקיים טקס סיום שנת הלימודים תשפ"ג במחלקת קידום הנוער – במעמד ראש העיר עו"ד יאיר רביבו, מנהל אגף החינוך שלום עזרן, מנהלת אגף שח"ר מחוז מרכז ריקי מורנו, מנחות מחוז מרכז דיקלה גרוס וליאת דביר, מנהלת וצוות קידום נוער, הורים ותלמידים. 

האורחים זכו לקבלת פנים חגיגית בחצר הקסומה של המחלקה, מלווה בארוחה טעימה ומוזיקת רקע. במהלך הטקס המכובדים בירכו בהתרגשות את בני הנוער והוריהם, נהנו מטקס בהנחיית התלמידים וקטעי מוסיקה מרשימים שהוצגו על ידם. כלל התלמידים קיבלו תעודה לסיום מסלול הלמידה שבו למדו בשנת תשפ"ג.

מנהלת אגף שח"ר במחוז מרכז ציינה לשבח את עבודת קידום נוער היל"ה לוד: "אין ספק שמדובר בהישגים מרשימים בכל קנה מידה". היא הדגישה כי קידום נוער לוד מוביל בכל תחומי הליבה במחוז מרכז.

מנהלת המחלקה – ליאת בן משה בירכה בגאווה את התלמידים והודתה מקרב לב להנהלת העירייה ומשרד החינוך אגף א' תחום קידום נוער – על התמיכה והסיוע לאורך כל השנה.

ראש העיר עו"ד יאיר רביבו התרגש לראות את הצלחת התלמידים, החמיא לצוות קידום נוער בהובלתה של המנהלת ליאת בן משה על פעילותם ובירך את הבוגרים בדרך צלחה.

◼️ לקבוצת החדשות בלוד לחצו כאן 

צילום: דוברות עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן