תנועת בני עקיבא במחווה מיוחדת למשפחות השכולות ושורדי השואה בגני תקווה

חיבוק של חג: תנועת בני עקיבא בגני תקווה ריגשה השבוע את הקהילה בחלוקת מתנות חגיגיות למשפחות השכולות ולשורדי השואה בעיר עשרות בנות ובני נוער ארזו את המתנות לחג, ביקרו בעשרות בתים והתגייסו למיזם שמחבר בין דורות ומפזר אור ושמחה לקראת החג.

תנועת בני עקיבא בגני תקווה יזמה פעילות מרגשת במיוחד לחג שכללה חלוקת מתנות לפצועי צה”ל, ניצולי שואה ונפגעי פעולות איבה, במסגרת הפרויקט העירוני ‘זיכרון בסלון’. הפעילות נערכה שיתוף מחלקת הנוער של אגף החינוך בעירייה. מועדון הנוער ברחוב הנגב, הפך חלל העבודה למוקד של התרגשות ואהבה. מתנדבי בני עקיבא עטפו בקפידה את כל המתנות, תוך הקפדה על כל פרט קטן. המתנדבים הצעירים פעלו מתוך תחושת שליחות ורצון אמיתי לשמח ולחזק את מקבלי השי.

לכלל המשפחות השכולות בעיר ונפגעי פעולות האיבה חולק שי מיוחד שכלל בקבוק יין ושוקולד איכותי, בצירוף אגרת תודה מרגשת מעיריית גני תקווה ותנועת בני עקיבא. ניצולי השואה, המשתתפים בפרויקט ‘זיכרון בסלון’, קיבלו בנוסף מתנות נוספות שכללו דבש, עוגת דבש וריבה, שהוכנו מתוך מטרה להמתיק את החג ולהזכיר לכל מקבל ומקבלת שהם לא לבד.

סניף בני עקיבא בגני תקווה פועל על ערכי התורה והציונות כבר כמעט חמישים שנה, ובשנים אלו חינך דורות של נערים ונערות לערכים של נתינה, עזרה לזולת ואהבת הארץ. הסניף, המונה כיום כ-250 חניכים וחניכות בגילאי 9 עד 21, מהווה בית ערכי וחינוכי, שבו לומדים הילדים והנוער לקחת חלק פעיל בקהילה, לתת ולחזק את החברה הישראלית.

ב-07.10 יתקיים ברחבת העירייה אירוע זיכרון מיוחד עבור המשפחות השכולות שאיבדו את יקיריהן מאז ה-7 באוקטובר. האירוע ייערך בהשתתפות תנועות הנוער, תלמידות ותלמידי התיכונים, שישתתפו בטקס מרגש וייקחו חלק במעגלי שיח עם המשפחות השכולות. מטרת האירוע היא להעניק חיבוק ותמיכה למשפחות, ולחבר בין הדור הצעיר לקהילת השכולים.

רה”ע גני תקווה, ליזי דלריצ’ה, ציינה בהתרגשות: “אני גאה בבנות ובני הנוער שלנו שמגלים סולידריות ומיישמים ערכים של נתינה ואחריות חברתית. דווקא בעת הזו חשוב שדור העתיד יפעל למען הזולת ובמעשיו יעניק חיוך ואור לקראת החג לכל אלו הזקוקים לכך. אני מצדיעה לתנועת בני עקיבא בגני תקווה שממשיכה להוביל את הדרך בהתנדבות ובעשייה קהילתית, ומזכירה לנו שבחג הזה, מעבר למתנות ולברכות, חשוב גם היחס האישי והחיבוק החם של קהילה. אני מאחלת חג שמח, מתוק, רגוע ומלא תקווה לכל תושבי העיר.”

 

◼️ לחדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת אזרחים וותיקים – הגיל השלישי לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית גני תקווה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן