תמר מלכה מהגרעין התורני “אפיקי אורות” באופקים קיבלה תעודת הצטיינות מנשיא המדינה

כבוד גדול: תמר מלכה, בת שירות מהגרעין התורני “אפיקי אורות” באופקים, קיבלה ביום שני תעודת הצטיינות מנשיא מדינת ישראל, יצחק הרצוג. זאת בזכות תרומתה הרבה, היכולת לעזור לכל דורש ושימת הלב לכל תלמיד ולכל צורך בעת שירותה. בנוסף לנשיא המדינה, נפגשה מלכה במסגרת אירועי שבוע ההצדעה למצטייני השירות הלאומי-אזרחי גם עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו

כבוד גדול: תמר מלכה, בת שירות מהגרעין התורני “אפיקי אורות” באופקים, קיבלה ביום שני תעודת הצטיינות מנשיא מדינת ישראל, יצחק הרצוג. זאת בזכות תרומתה הרבה, היכולת לעזור לכל דורש ושימת הלב לכל תלמיד ולכל צורך בעת שירותה. בנוסף לנשיא המדינה, נפגשה מלכה במסגרת אירועי שבוע ההצדעה למצטייני השירות הלאומי-אזרחי גם עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו.

מלכה (19), אשר מתגוררת בקרני שומרון, משרתת זו השנה השנייה בגרעין בנות השירות הלאומי באופקים. במסגרת פעילותה היא מתנדבת בתיכון מרום ובנוסף מובילה את חבריא ב’ (כיתות ט’-יב’) בסניף בני עקיבא המרכזי. אביה, כלאי אוריאל מלכה זכרו לברכה, רב בשירות בתי הסוהר וצוער בקורס קצינים של השב”ס, נהרג ב-2010 באסון הכרמל בעת שהצטרף לכוחות ההצלה.

“אני מאמינה שלכל אדם יש שליחות מסוימת שהוא צריך למלא בעולם”, אמרה מלכה. “אני מרגישה שאני חיה חיי שליחות לאורך כל חיי. היכן שצריך אנסה לעזור ולהיות נוכחת ב100%, כך אבי זכרונו לברכה לימד אותנו. אני מאוד אוהבת לתת, ובמהלך השירות הרגשתי כמה אני גם מקבלת בחזרה. למדתי על עצמי ועל החיים דברים חדשים, להתחבר ולהכיר קהילה שלמה ולהתאהב במקום”.

“כמובן שהיו גם קשיים שליוו אותי, ואם לא תחושת הסיפוק וההרגשה שאני נצרכת ואוהבים אותי –  כנראה שלא הייתי צולחת אותם”, המשיכה מלכה. “זו ההזדמנות שלי גם להגיד תודה רבה לאודיה חרן, הרכזת המדהימה שלי, שבלעדיה לא הייתי מגיעה למי שאני היום, ואני מודה לה על כל התמיכה, והליווי, והאוזן הקשבת, אין עליה בעולם!”.

“אנחנו שמחים ומתרגשים מאוד בזכייה של תמר”, הוסיף מנהל הגרעין התורני “אפיקי אורות”, מתוקו אלמו. “תמר עושה את תפקידה מתוך תחושת חיבור גדולה לעיר, מה שניכר בהחלטתה להמשיך להתנדב זו השנה השנייה באופקים. בנות השירות המגיעות לאופקים הן קבוצה חזקה, מלח הארץ, עם תחושת שליחות לעשות ולפעול בעיר למען כלל התושבים. קהילת אפיקי אורות שמחה ללוות ולארח את הבנות בכל מהלך השנים, ולפעול איתן יחד במהלך שירותן הלאומי. אנחנו גאים להיות חלק מהעשייה”.

◼️ חדש! לקבוצת החדשות באופקים לחצו כאן

צילום: הדר אלטחן, אורטל מלכה, חן אהרון, מאיר אליפור

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן