תמי ששון נבחרה לתפקיד מנהלת בי”ס שיזף באור יהודה

תמי ששון, ששימשה בשנים האחרונות כסגנית מנהלת בית ספר שיזף, נבחרה לתפקיד ותחליף את סיון אלעד גוטליב שהובילה את בית הספר להישגים. ששון: “שיזף הוא קהילה ומשפחה עבורי. אין ספק שבאמצעות שיתוף פעולה, שקיפות ושיח מכבד, נגיע להצלחות”

תמי ששון נבחרה על ידי ועדת האיתור של משרד החינוך לתפקיד מנהלת בית ספר שיזף באור יהודה.

היא בעלת תואר ראשון בחינוך מסמינר הקיבוצים ובעלת תואר שני במנהל החינוך מאוניברסיטת דרבי, ותחליף בתפקיד את סיון אלעד גוטליב שניהלה את שיזף החל משנת 2018 והובילה את בית הספר להישגים רבים.

ששון שימשה כסגנית מנהלת בי”ס שיזף החל משנת 2020 ועד היום. היא החלה את דרכה כאשת חינוך בבית הספר בשנת 2000 כמורה וכמחנכת בבית הספר והובילה תהליכים פדגוגיים רבים תוך שהיא נבחרה כאשת חינוך מצטיינת.

במהלך שנותיה בשיזף היא השתלמה בתוכנית הרובוטיקה וכן ריכזה את תוכנית הסייבר הבית ספרית, את פרויקט בית הספר המנגן והייתה שותפה ליוזמות חדשניות כגון “קמפוס ידע” ו”נתפסת בטוב”.

תמי ששון מציינת: “בראשית הדברים, אני מודה על האמון בי ועל הבחירה לתפקיד. כמנהלת בית הספר, תפקידי להכין את דור העתיד ולסייע לתלמידים לגלות את כישוריהם וחוזקותיהם. אני מאמינה ששימור ושיפור ההון האנושי ישפיע וייצור דור עתיד טוב יותר, חרוץ, אוהב אדם ובעל ערכים ומוסר. בית ספר שיזף הוא קהילה ומשפחה עבורי ואין לי ספק שבאמצעות שיתוף פעולה, שקיפות ושיח מכבד, נגיע להצלחות.

“אמשיך להוביל את בית הספר למצוינות, לחקור וליישם שיטות הוראה מתקדמות ולהבטיח שכל תלמיד יקבל את ההזדמנות הטובה ביותר למימוש הפוטנציאל האישי שלו תוך חיבור לשורשים ולערכים אותם אנו מובילים”, מוסיפה ששון. “בהזדמנות הזו אני רוצה להודות לסיון אלעד גוטליב, מנהלת בית הספר, על הדרך המשותפת והובלת בית הספר בשנים האחרונות”.

 

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן