תמיד קולע בול: עוזי הכוהן עם האסטרולוגיה השבועית

להלן התחזית השבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין ה-30/12/22 ועד ה-05/01/23 של עוזי הכוהן

מזל טלה:

השבוע הראשון בשנת 2023 מאיר פניו אליכם. הקלף השבועי שלכם מבשר שב”ה נפתחות פניכם הזדמנויות טובות שיבואו לידי ביטוי באנרגיות טובות, יצירתיות ובחשיבה חיובית. באופן כללי: השבוע הוא שבוע טוב להוביל מהלכים הקשורים לקידום הקריירה שלכם. גישה אסרטיבית ונחושה תאפשר לכם להניע תהליכים שיצרו שיפור בתעסוקה שיוביל ב”ה או למציאת עבודה והתחלת תעסוקה או לביסוס במעמדכם המקצועי במקום הקיים הקיים. לעצמאים שביניכם: זהו זמן טוב להוציא אל הפועל מהלכים ותוכניות חדשות אשר יביאו לשיפור בתזרים המזומנים. עסקה או חוזה אשר אתם חפצים ביקרם תוכל לבוא לידי מימוש. זמן טוב למכור דירה ולקנות אחרת.  בעבודה: התקופה הקרובה מזמנת לכם הזדמנויות שיש בכוחם לשפר את מעמדכם במקום העבודה. זה הזמן לזרוע! הגדלת ראש ונטילת יוזמה תאפשר לכם ב”ה לנצל עד תום את ההזדמנויות הללו. יחד עם זאת, מאבקי כוח סמויים מתרחשים במקום עבודתכם והקלפים ממליצים לכם לנקוט בגישה פסיבית ולא לצדד בצד כזה או אחר. אצל חלקכם, קידום או קביעות נראים באופק. זוגיות: זהו שבוע נהדר לממש את עצמכם מבחינה זוגית ורומנטית. נקיטה בגישה פתוחה ויצירתית תוביל למהלכים חיוביים אשר יתרמו לחיזוק הקשר הקיים ויתקבלו גם בשמחה אצל בן זוגכם, כל שעליכם לעשות כדי שזה יקרה זה- לעשות, ליצור, לפעול וליזום מהלכים זוגיים לרווקים שביניכם: זהו שבוע טוב להציג את עצמכם. אתם קורנים, מרגישים טוב ונראים נהדר. לאלו מכם שינצלו זאת בתבונה צפוי קיץ חם במיוחד… ואפילו ב”ה ניחוחות של קשר טוב ולאלו מכם שבחרו בעת הזו למסד את אהבתם ע”י חופה וקידושין ב”ה צפויה ברכה והצלחה. טיול או חופשה מענקים לכם זיכרונות וחוויות. שווה בדיקה: שנת 2023 נמצאת ממש מעבר לפינה וזה הזמן לפרגן לעצמכם חצי שעה של ייעוץ רוחני מרחוק בעזרת התֳרולוגיה וקלפי הטארוט. בייעוץ רוחני זה, נבקש לדעת כיצד תיראה שנת 2023 שלכם מה יש בכוחכם לעשות כדי להפוך את שנת 2023 לשנה חיובית בעבורכם?  שבוע מבורך, שנה אזרחית טובה ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: נעשה מחקר שהוכיח שכדי להתקיים עלינו לחבק לפחות 4-10 חיבוקים ביום. כדי לרפא את עצמנו אנו זקוקים ל-12 ויותר. חשוב גם לחבק את עצמנו. אז יאללה תנו חיבוק…

מזל שור:

השבוע יש לפעול בנחישות וברגישות. מאבק פנימי בין השכל הישר לבין הרגש מצריך מכם שיקול דעת ולכן, כדאי לכם להתייעץ לפני שאתם מקבלים החלטות. באופן כללי: ביקורת עצמית מחמירה וספקות לגבי פעולה שבחרתם לנקוט יוצרים סביבכם חוסר שקט. כדי לייצב תהליכים, להרגיע את המצב ולקבל בחזרה את השליטה, יהיה עליכם להקשיב לקול ההיגיון ולפעול ולהפעיל שיקולים שכלתניים. בשבוע זה, רוח גבית מאפשרת לכם ליצור במהירות ותוך זמן קצר, את שינוי אותו אתם מבקשים לעצמכם. ולכן, עכשיו הזמן שלכם להגדיל ראש, לתת גז ולהסתער קדימה להגשמת רצונותיכם.. עשייה או החלטה שלקחתם על עצמכם לבצע ולהוציא אל הפועל, מצריכים מכם אסרטיביות ונחישות. עוד מלמד הקלף השבועי שבשבוע יש לכם נטייה להיגרר לוויכוחים שנובעים מחוסר סבלנות כלפי הסובבים אתכם. הקלפים ממליצים לכם להקשיב בסבלנות ולהימנע מלומר דברים אשר אתם עשויים להצטער על כך שנאמרו. בעבודה: למרות חוסר היציבות ששורר, כל הסימנים סביבכם מצביעים על כך שהגיע העת להתקדם. הקלפים מראים שדווקא עכשיו, זו תקופה בעלת פוטנציאל לקידום ושינוי שיכולים לספק לכם את ההזדמנות. כל שעליכם לעשות הוא להיות יותר בטוחים בעצמכם ולהימנע מהיסוסים, מחשיבה שלילית ומחששות אשר מעכבים אתכם. זוגיות: מי מכם בני מזל שור שיסכימו וישכילו לוותר על עקשנות ואגו וימצאו בלבבם את היכולת להיות פתוחים וקשובים לצרכיו של בן הזוג, ימצאו את עצמם נהנים מחדוות הנתינה והקבלה אשר תבוא בעקבותיה. התבצרות עיקשת בעמדתכם הכועסת, עלולה להביא לרוחות מלחמה שאין בהן כל צורך. טיול וחופשה נראים באופק. בנוסף, חשוב השבוע לנהוג במשנה זהירות בכביש ובדרך הן כנהגים והן כהולכי רגל. שווה בדיקה: שנת 2023 נמצאת ממש מעבר לפינה וזה הזמן לפרגן לעצמכם חצי שעה של ייעוץ רוחני מרחוק בעזרת התֳרולוגיה וקלפי הטארוט. בייעוץ רוחני זה, נבקש לדעת כיצד תיראה שנת 2023 שלכם מה יש בכוחכם לעשות כדי להפוך את שנת 2023 לשנה חיובית בעבורכם?  שבוע מבורך, שנה אזרחית טובה ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אנשים מאושרים הם אנשים שיודעים להתמודד עם תסכולים ברמה של לעבור הלאה ולחפש את הדבר המעניין הבא. אני אצטט משפט חכם ששמעתי פעם: “אם יש בידכם לימון .. עשו ממנו לימונדה…!” המציאות היא שיש לי לימון. הלימון הוא התסכול שלי וזוהי לגמרי הבחירה שלי אם להישאר עם הלימון או להפוך אותו למשהו טוב יותר עבורי, דהיינו הלימונדה.. נוסיף קצת נענע, קצת קרח, ולרוויה. . .

מזל תאומים:

בשבוע הראשון של שנת 2023 יהיה עליכם להתחבר אל האינטואיציה שלכם ולהיעזר בה לצורך הכוונה, הדרכה והגנה. התעלמות מהאינטואיציה שלכם יכולה להוביל אתכם למצבים ומקומות שבאמת אין לכם חשק להיות שם. באופן כללי: הקלף השבועי שלכם (השוטה) מלמד, שהנשמה שלכם רוצה מאוד מעט שלווה ושקט פנימי. יתכן מאוד שהעולם החומרי שעוטף אתכם גורם לכם לשחיקה והמרוץ המטורף שאתם מנהלים עד עתה אחרי עבודה טובה, זוגיות נכספת או ביטחון כלכלי לא ממש מביאים לתחושת הסיפוק אותה אתם מחפשים. ניתן לומר שעד עתה יגעתם אך לא כל כך מצאתם. הקלפים מצביעים על כך שעליכם להכניס ולשלב מעט רוחניות בחייכם. הרשמה לסדנאות או ללימודים בעלי אופי רוחני כגון: מודעות עצמית, הילינג, טארוט, יוגה, רפואה משלימה או כל תחום רוחני אחר, יעצים ויחזק את הפן הרוחני הקיים בכם וייתן לכם את הכוח לשנות את חייכם לטובה. עליכם לזכור שהמפתח לחיים טובים ומלאי סיפוק, נמצא בידכם. כל שעליכם לעשות הוא להשתמש בו בתבונה. בעבודה: רבים מכם חשים שהגיע הזמן לזוז הלאה ולקדם את עצמכם הן בתוך הארגון בו אתם עובדים והן מחוצה לו, ואכן, זהו זמן טוב לשינוי, מעבר, התחלה חדשה, גיוון והתמקצעות אשר יוסיפו עניין לחיי הקריירה שלכם. זוגיות: שחיקה וחוסר מוטיבציה זוגית מערערים את שיווי משקלכם הזוגי. טיול או חופשה יעשו לכם נפלאות ותחושת השחרור תשפר את הרגשתכם ותתרום רבות למילוי המצברים. לרווקים שביניכם זהו שבוע טוב להיכרות חדשה ומעניינת, שמתרחשת במקום לא צפוי כמו למשל: בבית כנסת, תור לרכבת או בסופר.  ושוב שימוש נבון באינטואיציה שלכם יסייע בידכם להגיע להחלטות הנכונות. חופשה או טיול נראים באופק. שווה בדיקה: שנת 2023 נמצאת ממש מעבר לפינה וזה הזמן לפרגן לעצמכם חצי שעה של ייעוץ רוחני מרחוק בעזרת התֳרולוגיה וקלפי הטארוט. בייעוץ רוחני זה, נבקש לדעת כיצד תיראה שנת 2023 שלכם מה יש בכוחכם לעשות כדי להפוך את שנת 2023 לשנה חיובית בעבורכם?  שבוע מבורך, שנה אזרחית טובה ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: לחיות משמעותו לצמוח. אם אינך מבצע החלטות, אתה לא מתקדם. לכן זכרו ! לקבל החלטות זה חשוב אך לבצע אותן זה חשוב יותר ועל זה אמרו חז”ל אמור מעט ועשה הרבה.

מזל סרטן:

שבוע הראשון של 2023 חיובי בעבורכם. בשבוע זה אל תחששו לעשות, לפעול, לקדם וליצור. הקלף השבועי מלמד שיש בליבכם מעט חוסר ביטחון עצמי והדבר יוצר הססנות ודחיינות שגורמים לכם לרגליים קרות ולדחיינות בכל הקשור לנושא או עשייה איתם אתם מתמודדים כעת. כמובן שאין אני מצפה מכם לקחת החלטות פזיזות וחסרות אחריות. מאידך, הססנות יתר, חששות מופרזים וחוסר ביטחון עצמי מונעים מכם את היכולת לנצל את הפוטנציאל שטמון בכם. בעבודה: רעיון או פרויקט אותו אתם מנסים לקדם מצריך יותר התלהבות וחשק ובליבכם פנימה מתקיים חשש שמא הדברים לא יעלו יפה. ההבנה שיש לכם את כל הכלים הדרושים כדי לתת גז ולקדם את עצמכם היא הכרחית להצלחת התהליך לכן היו נחושים בחזון שלכם ופעלו בהתאם. לדורשי העבודה שביניכם- זהו שבוע טוב להגשת קורות חיים ולראיונות עבודה. לאלו מכם שיבחרו להתחבר לביטחון עצמי ולהעזה, צפוי שיפור ניכר תוך זמן קצר. קלף נסיך המטבעות מלמד שרעיון שאמור להביא לשיפור בחייכם האישיים עולה כעת על הפרק. וכדי להוציא את הדברים אל הפועל, יהיה עליכם הפסיק ולהתמקד בפרטים הקטנים שמונעים מכם לעשות את הדבר הנכון ביותר למען עצמכם. זוגיות: שיגרה וחוסר מוטיבציה צובעים את הזוגיות שלכם באפור. מהמקום הזה הדרך למשבר, ריחוק וקרירות קצרה ביותר. נקיטת יוזמה ולקיחת אחריות אישית על איכות הקשר בו אתם מצויים היא חובתכם! וזהו שבוע טוב לעשות זאת. היו אמיצים מבחינה רומנטית ולא תצטערו!! לרווקים: היכרות שהחלה מעל צג המחשב מעוררת בכם סקרנות ותקווה. יחד עם זאת, לא כדאי למהר ולהיסחף לפני שאתם מוודים היטב אל מול מי אתם נמצאים. שווה בדיקה: שנת 2023 נמצאת ממש מעבר לפינה וזה הזמן לפרגן לעצמכם חצי שעה של ייעוץ רוחני מרחוק בעזרת התֳרולוגיה וקלפי הטארוט. בייעוץ רוחני זה, נבקש לדעת כיצד תיראה שנת 2023 שלכם מה יש בכוחכם לעשות כדי להפוך את שנת 2023 לשנה חיובית בעבורכם? שבוע מוצלח, שנה אזרחית פורייה ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: “לא תיקום ולא תיטור את בני עמך ואהבת לרעך כמוך אני ה'” (ויקרא, יט: יח) טינה היא סם רעיל שיש להימנע ממנו. טינה מונעת מאתנו לאהוב אנשים אחרים ואת עצמנו.

מזל אריה:

ברוך השם שנת 2023 נפתחת האווירה חיובית. אומנם יש לא מעט לחץ ואף דאגות אך הם בהחלט בגדר הסביר אתם יכולים להתמודד אתם. באופן כללי: היכולת שלכם להתמיד בעשייה מתוך אמונה כי תוכלו להשיג את מה שאתם רוצים עומדת למבחן. השבוע אתם נדרשים לא לוותר לעצמכם! לדבוק באמונתכם ולהמשיך בנחישות בעשייתכם. היכולת להיאבק על מה ששלכם מצריכה מכם להיעזר בהמון אסרטיביות ואפילו קצת חוצפה לא תזיק (אבל רק קצת.) עבודה: נושא הפרנסה והקריירה מעסיק אתכם עד מאוד. כבר זמן רב שאתם חשים שהגיע הזמן לבצע מהלך כל שהוא שיזרז ויאיץ את תהליך הצמיחה שלכם, אולם מתקיים בכם חשש מסוים שאינו מאפשר לכם להתקדם בקצב הראוי. ניתן לומר שביטחונכם העצמי לוקה בחסר ושאינכם נותנים לעצמכם את הקרדיט הדרוש על מנת שתוכלו לזוז ולשפר את מעמדכם. הקלפים מצביעים על כך שיש לכם את כל הכישורים הדרושים לעמוד במשימה ועל מנת שתוכלו לממש את עצמכם, יהיה עליכם להעז יותר. זכרו!! אושר אינו מיקרי. לכן, אל תחכו שהוא יגיע מאליו, צרו אותו בעצמכם. זוגיות: יש לכם הרגשה שאתם צרכים להתגונן ואפילו להצדיק מצב או אירוע שבו אתם מצויים כעת. תהליך זה, יוצר מתח שמפר את שלוותכם. למרות שאתם זוג אתם חשים לבד. הגיע הזמן שתתעוררו ותתנו לנושא הזוגיות את הכבוד הראוי לו. לא די בדיבורים כדי לבנות מערכת זוגית איתנה. לשם כך נדרשים גם מעשים. כספים: זהו אחד הנושאים המעיקים על ליבכם. עליכם לנהוג במשנה זהירות בכל הקשור לנושא זה. שיפור בתחום זה צפוי בהדרגה. בריאות: תחושת עייפות גורמת לחולשה ואתם פגיעים יותר. מצאו קצת זמן לבילוי ומנוחה, הדבר ישפר את הרגשתכם. שווה בדיקה: שנת 2023 נמצאת ממש מעבר לפינה וזה הזמן לפרגן לעצמכם חצי שעה של ייעוץ רוחני מרחוק בעזרת התֳרולוגיה וקלפי הטארוט. בייעוץ רוחני זה, נבקש לדעת כיצד תיראה שנת 2023 שלכם מה יש בכוחכם לעשות כדי להפוך את שנת 2023 לשנה חיובית בעבורכם?  שבוע מבורך, שנה אזרחית מוצלחת ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: ישנם דברים שבשביל אדם אחד הם קטנים, פשוטים וקלים. הם נראים לו חסרי משמעות. אך לאדם אחר הם שווים עולם ומלואו. לפעמים לזכור שם של מישהו, לומר לו בוקר טוב בחיוך, זה דבר שמאיר לו את היום, נותן לו תקווה, הרגשה שהוא שווה משהו, שלמישהו איכפת ממנו.

מזל בתולה:

השבוע הראשון בשנת 20230 נפתח במתיחות מסוימת. הקלף השבועי שלכם מרמז על כך שהמון אנשים מדברים עליכם מאחורי הגב. בין אם יש אמת בדברים ובין אם לא, עליכם להתנהל השבוע בצורה זהירה. להימנע מחיפזון ושאננות כמו כן, הצטיידות בחשיבה מציאותית ומפוקחת תאפשר לכם לפעול ממקום יציב יותר.. באופן כללי: שבוע לא קל צפוי לבני מזל בתולה ורבים מבינכם יאלצו להתמודד עם ההבנה שעליהם להתפקח מאשליה כזו או אחרת שמקננת. נכון שמאוד רציתם שזה יקרה ומאוד ייחלתם שזה יתרחש אך לעת עתה הדברים מתעכבים. ההכרה הזו, יכולה לגרום לצער או לאכזבה והתחושה של החלום שמתנפץ קשה לכם. למרות תחושות אלו, הקלפים מצביעים על כך שעדיין לא מיציתם את כל האפשריות על מנת לנסות ולהחיות את חזונכם. מי מכם שישכיל להיעזר בסבלנות ואמונה וגם יקפיד לומר ולבצע את הדברים הנכונים, באומץ וביושר לא יצטרך לוותר על הגשמת חלומם.. בעבודה: חברים קרובים שאתם סומכים עליהם עלולים לאכזב דווקא שאתם זקוקים להם. לכן הנמיכו ציפיות משפחה והורות: אחד מבני הבית(ילדים בעיקר) זקוק לעזרתכם. בקשתו אינה מובעת במילים אלה במעשים שגורמים לכם לכעוס. אך זו דרכו לאותת לכם שהוא זקוק לתשומת לב ולעזרה. היו קשובים לפנייתם ועזרו להם. כמו כן, אנרגיות שקשורות בהריון ולידה סובבות אתכם. אהבה, זוגיות: אתם משתוקקים לרומן חדש אשר יסעיר ויכניס מעט אנרגיה ואדרנלין לחיי האהבה שלכם. דחף זה עלול להוביל את הנשואים שביניכם לחריגה מכללי התנהגות נאותה ולרעייה בשדות זרים. עליכם להקפיד ולהיזהר לבל תעשו מהלכים אשר יסכנו את התא המשפחתי שלכם!! בריאות: בשבוע זה הסבירות להדבקות ולחולי (גם משפעת וגם מקורונה) גדולים מאוד ואהיה עליכם להקפיד, להיזהר ולהישמר לבל תדבקו. חשוב לזכור שבשבוע זה האנרגיות שלכם בירידה. אין זה אומר שאינכם מתפקדים אך אתם פגיעים יותר ומערכת החיסון שלכם חלשה. לכן, הרשו לעצמכם לנוח מעט, עשו הילינג או כל טיפול או פעולה אחרת אשר אמורה להגביר, לנקות ולייצב את רמת האנרגיות החיוביות בגופכם. התיקון השבועי: להימנע מרכילות ולשון הרע. שווה בדיקה: שנת 2023 נמצאת ממש מעבר לפינה וזה הזמן לפרגן לעצמכם חצי שעה של ייעוץ רוחני מרחוק בעזרת התֳרולוגיה וקלפי הטארוט. בייעוץ רוחני זה, נבקש לדעת כיצד תיראה שנת 2023 שלכם מה יש בכוחכם לעשות כדי להפוך את שנת 2023 לשנה חיובית בעבורכם?  שבוע מבורך, שנה אזרחית מוצלחת ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית:  הילל הזקן אמר: “ואם לא עכשיו, אימתי?” כלומר, אם אני לא מממש את הפוטנציאל שלי כעת, מי יודע אם תהיה לי עוד הזדמנות. לכן נצלו את הזמן שהוקצב לכם בתבונה.

מזל מאזניים:

השבוע שפותח את שנת 2023 מוצא את רבים מבני מזל מאזניים במצב רוח אפרורי ורווי מחשבות. הקלף השבועי שלכם מצביע על כך שעד לאחרונה הייתם שרויים בחוסר ודאות ובלבול רגשי כזה או אחר אך בעת הזו ממש ב”ה תחול התבהרות כזו או אחרת שתאפשר לכם להתחבר שוב אל אמונה וראיית הדברים באור חיובי יותר.. בשבוע זה רבים מבני מזל מאזניים נמצאים בנקודה בה עליהם להגיע לידי הכרעה בנושא זה או אחר. כל עוד לא תתקבלו החלטה יקשה עליכם להיחלץ מהמצב בו אתם נמצאים והבלבול ימשך. קבלת החלטה (גם אם היא איננה קלה) תוביל לדרך חדשה ולהארה שעד עתה עסקתם בטפל ולא בעיקר. בבית: התרחקות מחברים ובני משפחה גורמים לכך שאתם חשים שנשארתם לבד, רצוי לשנות את הגישה בה בחרתם (להיעלב או להתרחק) לנהוג ולפעול בדיוק הפוך, שינוי זה יגרום לחידוש קירוב הלבבות שאליו את שאופים. באופן כללי: הצורך בשינוי מקום המגורים מתגבר ותופס תאוצה. היגע הזמן לקחת את הענייניים לידיים וליזום מהלכים בתחום זה . כמו כן, מספר דברים בבית בו אתם גרים זקוקים לתיקון ושיפוץ  השתדלו להתגבר על חוסר החשק וטפלו  בנושאים אלו. בסופו של תהליך תדעו כי עשיתם את הדבר הנכון. זוגיות: יש לגלות סבלנות כלפי בן הזוג ולהימנע מוויכוחים שעשויים לצאת מכל פרופורציה. זכרו-סוף מילה במחשבה תחילה. לזוגות המנסים להיכנס להריון, צפו ב”ה לבשורות טובות בטווח של חצי שנה הקרובה. רכישה או החלפה של מכונית עולה על הפרק. רצוי לא למהר ולבדוק היטב לפני שמקבלים החלטות. טיול או חופשה קצרה שתוכננו מזמן, יעלו יפה ויתרמו רבות לשיפור מצב הרוח. טיפ לשבוע טוב יותר: תחילת השנה זו הזדמנות נהדרת בעבורכם להתחבר אל כוחות רוחניים עוצמתיים לכן, אל תהססו לקחת חלק פעיל בכול הקשור לצמיחה רוחנית ולהתפתחות אישית. טיול או חופשה עולים על הפרק וגם שייט נלקח בחשבון. שווה בדיקה: שנת 2023 נמצאת ממש מעבר לפינה וזה הזמן לפרגן לעצמכם חצי שעה של ייעוץ רוחני מרחוק בעזרת התֳרולוגיה וקלפי הטארוט. בייעוץ רוחני זה, נבקש לדעת כיצד תיראה שנת 2023 שלכם מה יש בכוחכם לעשות כדי להפוך את שנת 2023 לשנה חיובית בעבורכם?  שבוע טוב, שנה אזרחית פורייה ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: כשאנו סולחים, אנו עושים מעשה אלוקי. העיקרון של מידה כנגד מידה משמעו, סלח לאחרים כדי שאלוהים יסלח לך. מצאו בליבכם את הכוח למחול ולסלוח הן לסובבים אתכם והן לעצמכם.

מזל עקרב:

השבוע הראשון של שנת 2023 נפתח באווירה פסימית. מצב הרוח של בני עקרב בשבוע זה לא בשמים. ורבים מכם חווים תחושת בדידות וחולשה אנרגטית. אין זה אומר שאינכם מוקפים בחברים או בני משפחה אשר ישמחו להיות לצידכם, אך בתוך ליבכם, מתוך בחירה אישית, אתם חשים לבד. באופן כללי: אתם נמצאים בתהליך של שינוי מהותי. תהליך זה מלווה בשאלות רבות, תהיות וחוסר נוחות שבאים לידי ביטוי הן מהבחינה הבריאותית כחולשה וכאבים פיזיים שונים והן מהבחינה הנפשית והרגשית כמו מועקה, חוסר סיפוק ותסכול. התחושות הללו מטרתם אחת והיא לגרום לכם לקום ולעשות למען עצמכם. מבחינה קבלית ניתן לומר שנשמתכם מאותתת לכם שהגיעה העת לצמוח ולהתפתח גם מבחינה רוחנית. הרשמה לסדנאות או ללימודים תתרום לכך שתוכלו להתמודד עם התהליך בהצלחה. בעבודה: ביקורת שנמתחת ונאמרת עליכם יוצרת מתיחות ותחושת הביטחון שמקום העבודה מספק – מתערערת. אצל חלקכם יש להיערך לשינויים שיכולים לכלול פיטורין או שינוי מהותי העבודה שלכם. כספים: נושאי כספים מעוררים דאגה בליבכם. יתכן שלא חישבתם את צעדיכם הכלכליים בתבונה, דבר שהוביל אתכם למצב לא כל כך נוח מבחינה כספית. תהליך זה יכול להוביל למתחים וויכוחים בתוך הבית וגם מחוצה לו. סכום כסף שאתם מצפים לו מתעכב והדבר מוסיף על הלחץ שכבר קיים. התחום הבריאותי של בן משפחה או חבר קרוב מעסיק אתכם ומשפיע לרעה על מצב הרוח שלכם. זוגיות: חולשה ועייפות גורמים לכם לחוסר חשק אך חשוב שתדעו שכדי לשמור על זוגיות תקינה, לעיתים קרובות יש צורך להתעלות מעל לעייפות או לחוסר חשק. בכל מקרה, המצב שקיים מעיד כי הזוגיות שלכם זקוקה לחיזוק וכדאי ורצוי לא להזניח את הדבר. השבוע יש להיזהר ממעידות ומנפילות שימו לב איפה אתם דורכים ועל מה אתם עומדים ואל תמהרו לטפס על סולמות. בריאות: בשבוע זה הסבירות להדבקות ולחולי (גם משפעת וגם מקורונה) גדולים מאוד ויהיה עליכם להקפיד, להיזהר ולהישמר לבל תדבקו. טיפ לשבוע טוב יותר: היכולת לצאת מעבדות לחירות היא יכולת נלמדת. מצאו כול דרך לרכוש את הידע כיצד גם אתם יכולים להפוך ולהיות לבני חורין.  שווה בדיקה: שנת 2023 נמצאת ממש מעבר לפינה וזה הזמן לפרגן לעצמכם חצי שעה של ייעוץ רוחני מרחוק בעזרת התֳרולוגיה וקלפי הטארוט. בייעוץ רוחני זה, נבקש לדעת כיצד תיראה שנת 2023 שלכם מה יש בכוחכם לעשות כדי להפוך את שנת 2023 לשנה חיובית בעבורכם?  שבוע מוצלח, שנה אזרחית טובה והשם עמכם!!

הכוונה רוחנית: חז”ל מלמדים אותנו שמילים יכולות לבנות ומילים יכולות להרוס. אפילו בתורה, אלוקים נזהר לא להשתמש בשפה שלילית. בתיאור תחושת בדידותו של אדם לפני בריאתה של חוה, אלוקים היה יכול לומר: “רע לאדם להיות לבד.” אבל במקום זה הוא אומר, “לא טוב, היות האדם לבדו”.

מזל קשת:

השבוע הראשון של שנת 2023 חיובי בעבורכם. בשבוע זה נדרשת מכם החלטיות אשר תעזור לכם להתמודד כיאות עם תהליכים ומצבים שיחולו במהלך השבוע. באופן כללי: הקלף השבועי שלכם מרמז על כך שלאחרונה אתם מגלים אחריות ועסוקים בלרצות, לטפל, לדאוג ולהשגיח על הסובבים אתכם. תהליך זה למרות שהוא חיובי ביותר, גוזל מכם אנרגיה רבה כך שלעיתים אתם מוצאים את עצמכם חסרי כוחות. הקלף השבועי מזמין אתכם בשבוע זה לפעול מתוך מחשבה על עצמכם. תנו מקום לצרכים שלכם ולרצונות שלכם. הרשו לעצמכם לפנק את עצמכם ועשו דברים שגורמים לכם לסיפוק ונחת. בעבודה: יש לכם הזדמנות נהדרת ליצירת קשרים חדשים או לחידושם של קשרים ישנים אשר יביאו למיסוד וליציבות, הן בעבודה והן מחוצה לה. ניתן לומר שלאחר תקופה בה לא חשתם במיטבכם, אתם ניצבים כעת בפני תקופה נוחה יותר. התחברות לאסרטיביות ולאמונה בעצמכם תביא לידי ביטוי את הסמכותיות ואת היוזמה בהם התברכתם. לאלו מכם המעוניינים ללמוד, זוהי תקופה טובה לממש את הדבר – ההצלחה מובטחת. זוגיות: כלפי חוץ אתם מציגים תמונה אופטימית אך בתוך ליבכם אינכם מרוצים מהזוגיות שלכם ויש הרבה דברים שמציקים לכם. עליכם להיות כנים עם עצמכם ולשאול האם אתם עושים את כל הדרוש על מנת לשפר ולתקן? הקלף השבועי ממליץ לכם ליטול יוזמה ולהוביל מהלכים של חיבור ועשייה משותפת. התיקון השבועי: האמינו בעצמכם וביכולות שלכם, אתם מסוגלים. שווה בדיקה: שנת 2023 נמצאת ממש מעבר לפינה וזה הזמן לפרגן לעצמכם חצי שעה של ייעוץ רוחני מרחוק בעזרת התֳרולוגיה וקלפי הטארוט. בייעוץ רוחני זה, נבקש לדעת כיצד תיראה שנת 2023 שלכם מה יש בכוחכם לעשות כדי להפוך את שנת 2023 לשנה חיובית בעבורכם?  שבוע מבורך, שנה אזרחית טובה ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: לחיות משמעותו לצמוח. אם אינך מבצע החלטות, אתה לא מתקדם. לכן זכרו ! לקבל החלטות זה חשוב אך לבצע אותן זה חשוב יותר ועל זה אמרו חז”ל אמור מעט ועשה הרבה.

מזל גדי:

ברוך השם השבוע הראשון בשנת 2023 חיובי והוא טוב לכול דבר ועניין. הקלף השבועי שלכם מלמד שזהו זמן טוב להגשמה עצמית והוצאה לאור של יוזמות, רעיונות ותכנונים לעתיד הקרוב והן לעתיד הרחוק. באופן כללי: אם יש לכם משאלת לב או בקשה כמוסה אותה אתם רוצים להגשים ולקבל, זהו השבוע לבקש זאת. תגמול ראוי בגין המאמץ וההשתדלות הרבה שהשקעתם בנושא או עשייה, הולך וקרב וזמן קטיפת הפירות על כך שהתמדתם באמונתכם ובמאמציכם נמצא ממש מעבר לפינה. בבית: יתכנו בעיות/תקלות שקשורות במים ואינסטלציה כגון: נזילות, סתימות, אין מים חמים וכדומה. תחזוקה מונעת יכולה בהחלט לחסוך לכם עבודה רבה. בעבודה: זהו שבוע חיובי אך מעייף. היפתחות לקבלת עזרה מהסובבים אתכם תאפשר לכם לתפקד ביעילות רבה יותר. לאלו מכם שעוסקים באמנות על גווניה השונים, יהיה זה שבוע בעל השראה שעשויה להוביל לשינוי חיובי. לאלו מכם שאיבדו את מקום עבודתם, ממליץ הקלף השבועי לקחת פסק זמן קצר להפוגה ומנוחה ולא למהר ולחזור למעגל העשייה מתוך לחץ או חובת הוכחה. זוגיות: האופציות שטמונות בזוגיות שלכם לא באות לידי מימוש והדבר דומה למכונית בעלת חמשה הילוכים שהנהג בוחר לנסוע על הילוך שני בלבד. תהליך זה יוצר שחיקה ובזבוז מיותר של אנרגיה. לרווקים שבניכם: היכרות שהחלה לא מזמן גורמת לכם להתנהג בצורה בה אתם מנסים כל העת, לרצות את הצד שכנגד היות ואתם חוששים שמא תישארו לבד. תהליך זה גורם לעומס מנטאלי מיותר וחשוב שתמצאו את הזמן לטפל בכך. צמיחה אישית: משיכה והתעניינות בעולם הרוח על היבטיו וגווניו השונים עולים על הפרק ומוחכם וליבכם מאותתים לכם שהם חשים צימאון לידע כזה או אחר שיאפשר לכם להמשיך ולצמוח. הרשמה ללמידה והעשרה כזו או אחרת תרווה את צימאונכם הרוחני. למרות הקורונה, טיול או חופשה קצרה עולים על הפרק. אזור רגיש בגוף: ברכיים וגב תחתון אצל חלקכם ניתן לראות בעיות שקשורות בהתרוקנות הכיבה, ביציאות ובטחורים. ועוד משהו קטן,  בשבוע זה, מומלץ להשקיע ולקחת חלק באופן צנוע במשחקי מזל כל שהם (בעיקר לאלו שחוגגים השבוע יום הולדת.( שווה בדיקה: שנת 2023 נמצאת ממש מעבר לפינה וזה הזמן לפרגן לעצמכם חצי שעה של ייעוץ רוחני מרחוק בעזרת התֳרולוגיה וקלפי הטארוט. בייעוץ רוחני זה, נבקש לדעת כיצד תיראה שנת 2023 שלכם מה יש בכוחכם לעשות כדי להפוך את שנת 2023 לשנה חיובית בעבורכם?   יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע מבורך, שנה אזרחית מעולה ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: גילוי החוש הרוחני, הוא שמבדיל את האדם באופן מהותי מהחיה, שגם היא נבראה עם חמישה חושים. מתוך כל החי, האדם הוא היחידי שנברא עם היכולת לגלות בתוכו ולפתח את החוש הנסתר הזה. כאשר האדם מגלה בתוכו את החוש הנוסף הזה, הוא מתחיל להרגיש סביבו עולם רחב יותר, מבין את משמעות החיים, את הסיבה לייסורים, את מטרת הקיום, ורוכש יכולת לשלוט בגורלו, להתעלות מעל הייסורים ולממש את מטרת החיים.

מזל דלי:

השבוע הראשון בשנת 2023 חיובי בעבורכם. הקלף השבועי לכם מלמד על פריצת דרך שממשמשת ומגיע. השבוע על הפרק: התקדמות חיובית ומהירה של נושא או עשייה, זמן טוב להשקיע בקרירה, קידום או שדרוג במעמד המקצועי יוצרים עניין ואופק חדש. לאלו מכם שהתחילו בעבודה חדשה, צפוי קידום תוך זמן קצר. שבוע חיובי לגשת מבחנים כולל מבחני נהיגה, שבוע טוב לעריכת ראיונות עבודה והגשת מכרזים ודוחות שונים. עיסוקים שקשורים בתחבורה ובכלי רכב כמו למשל: עשיית טסט, תיקון מכירה וכדומה. המוטו של השבוע הוא להכות על הברזל בעודו חם!! נושא או עשייה שחשוב לכם לקדם, תלוי ועומד ביכולת שלכם לפעול בנחישות ובמהירות. עכשיו הזמן, לדחוף, להעז, להשקיע ולהתחבר לאמונה ביכולותיכם לשנות או להשפיע. עליכם להימנע מלהתבייש ולומר את אשר על ליבכם. התחברות לביטחונכם העצמי ולאסרטיביות הדרושה תוביל לביצוע מהלכים ולקבלת ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם. בעבודה: זהו שבוע לתת גז ולקדם דברים שחשוב לכם. פעולה נמרצת מצדכם תזכה לנקודות זכות רבות. רומנטיקה: לאלו מכם שנמצאים בתחילתו של קשר חדש, צפוי שבוע מלא אהבה אשר יוביל לחיזוק הקשר. לנשואים שביניכם מומלץ לשבור את השגרה, להשתטות מעט ולנהוג שוב כאילו רק נפגשתם, הדבר יעשה לכם רק טוב. חופשה שתשבור לכם את השגרה עולה על הפרק. נסו להיות קצת יותר נועזים בחופשתכם. התיקון השבועי: להגדיל ראש, לצאת לאור, להתבלט ולהעז. רק תעוזה מגובה בנחישות תאפשר לכם להניע תהליכים שחשוב לכם לקדם. שווה בדיקה: ראש השנה 2023 נמצא ממש מעבר לפינה וזה הזמן לפרגן לעצמכם חצי שעה של ייעוץ רוחני מרחוק בעזרת התֳרולוגיה וקלפי הטארוט. בייעוץ רוחני זה, נבקש לדעת כיצד תיראה שנת 2023 שלכם מה יש בכוחכם לעשות כדי להפוך את שנת 2023 לשנה חיובית בעבורכם?  שבוע טוב, שנה אזרחית טובה ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: את העושר האמיתי אף אחד לא יוכל לקחת מכם. התפישה שלכם היא זאת שמורישה ומעשירה. כשאנו מודדים מה יש לנו בסופו של דבר, התוצאה היא תפיסת החיים שלנו. אם יש לנו אהבה, חברים, בריאות, חוש-הומור וחשיבה חיובית – יש לנו הכל בחיים. קחו לכם רגע וחשבו:  האם אתם עשירים או עניים?

מזל דגים:

המהות של השבוע הראשון של שנת 2023 מדברת על היכולת שלכם להתיר ספקות. התרת הספק בנושא כזה או אחר תשחרר אתכם מתחושת הדאגה/הבלבול. באופן כללי: התלבטות ודילמה בין שתי אפשרויות יוצרת מצב שאינו יציב בעבורכם. הבחירה שלכם לפסוח על שני הסעיפים, מקשה עליכם להתקדם לעבר פתרון שיקל על מצבכם. השבוע הקלפים ממליצים לכם להפסיק להתלבט לקחת אחריות בנושא אשר מעסיק אתכם. נטילת האחריות היא ההבנה שעל מנת שתוכלו להגיע להישגים משמעותיים וליצור את השינוי, יהיה עליכם לוותר על הרווח שבאי נטילת אחריות. ההבנה שאי נטילת אחריות גובה מכם מחיר כבד ומיותר תאפשר לכם להתמודד ולהצליח. בעבודה: נושאים שקשורים בשכר עולים על הפרק. לאלו מכם שלאחרונה החלו בעיסוק חדש או עבודה חדשה, מרים הקלפים שזו הזדמנות טובה לחזור למעגל של עשייה מתוך תחושת רצון כנה ואמיתית ליצור שינוי שישפיע לטובה על מצבכם. זוגיות: אווירת קדרות ופסימיות משקפת את הפן הזוגי שלכם והדבר גורם לכם להתרחקות נפשית מבן הזוג. עליכם לדעת ולהבין כי אם אתם חפצים בשיפור, דווקא ההתקרבות היא התרופה למצבכם. קרבה אמתית היא אחת מההנאות הגדולות ביותר שמציעים לנו החיים. בכל אחד מאתנו טמון פוטנציאל אדיר להעלאת רמת הקרבה והאינטימיות, בתנאי שנהיה מוכנים לערוך כמה שינויים בהתנהגות הזוגית שלנו. אצל חלקכם ניתן לראות, שהתלבטות בין שתי מערכות יחסים משבשת לכם את קו המחשבה ואתם מתקשים לבחור מי מבין השניים טובה יותר בעבורכם. גם כאן יהיה עליכם לשאול את השאלות הנכונות כדי שתוכלו להגיע לתשובות האמתיות. כספים: השבוע יש להתנהל בצורה אחראית בכול הקשור לשימוש בכספים, קניות/רכישות ולהימנע מבזבוז מיותר. התאפקות ודחיית סיפוקים למועד אחר תשפר את המאזן שלכם. המלצה: שנת 2023 נמצאת ממש מעבר לפינה וזה הזמן לפרגן לעצמכם חצי שעה של ייעוץ רוחני מרחוק בעזרת התֳרולוגיה וקלפי הטארוט. בייעוץ רוחני זה, נבקש לדעת כיצד תיראה שנת 2023 שלכם מה יש בכוחכם לעשות כדי להפוך את שנת 2023 לשנה חיובית בעבורכם?  שבוע טוב, שנה אזרחית טובה ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: מי ששואל הוא טיפש לחמש דקות, אך מי שאינו שואל, נישאר טיפש לנצח. זכרו לא הביישן למד!!

 

“כי שפתי כהן ישמרו דעת ותורה יבקשו מפיהו כי מלאך ה’ צבאות”

“יִהְיוּ לְרָצון אִמְרֵי פִי וְהֶגְיון לִבִּי לְפָנֶיךָ. ה’ צוּרִי וְגואֲלִי”

“הָשִׁיבָה לִּי שְׂשׂוֹן יִשְׁעֶךָ וְרוּחַ נְדִיבָה תִסְמְכֵנִי”

 

בענווה, בשלווה ובעין טובה..

עוזי הכוהן

0523646914

[email protected]

 

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן