תמונות נדירות: שרידיו של היטלר הנמצאים בארכיון שמור של הק.ג.ב נחשפו

באופן נדיר, פתחו שלטונות רוסיה את המרתף השמור, ואפשרו לפרסם בחשבון האינסטגרם של אושיית רשת תיעוד עם שרידי גופת הצורר הנאצי, אדולף היטלר ימ”ש.

 

התמונות פורסמו לצד הטקסט הבא: “הפתעה. הייתה לי ההזדמנות הנדירה לרדת אל הארכיון השמור של ה-FSB כדי לראות את שרידיו של היטלר ושל בת זוגו אווה בראון”. לפי הגירסה הרשמית, היטלר התאבד על ידי בליעת כדור ציאניד וירי של כדור בראשו, יחד עם אווה בראון – אותו נשא לאישה לילה קודם לכן.

לפי דיווח של אסף גולן ב’ישראל היום’, הצגת השרידים בוצעה בעקבות בקשה של פייר מלינובסקי, העוסק בקידום יחסי התרבות בין צרפת לרוסיה, הנמצא בקשר עם ליסה פסקובה –  בתו של דוברו האישי של הנשיא פוטין מאז שנת 2012.

מלינובסקי  ביקש מפסקובה לראות במו עיניו את השרידים, מכיוון שיש בעולם רבים המטילים ספק בכך שהם נמצאים בידי הרוסים – וטוענים כי היטלר ברח בסוף מלחמת העולם למקום מסתור בדרום אמריקה ולא התאבד בבונקר בברלין.

פסקובה פנתה לאביה ורשויות הביון אישרו לשניים להיכנס אל הארכיון השמור בו נמצאים גם מסמכי הק.ג.ב. – ארגון הביון מטיל האימה  של ברית המועצות.

(צילום תמונות- אינסטגרם lisa peskova).

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן