תמונה חינוכית טובה: מערכת החינוך של אילת ממשיכה להוביל בהישגים ובערכים

בהתאם לדו”ח שפרסם משרד החינוך המציג את התמונה החינוכית הארצית בחטיבה העליונה לשנת הלימודים תשפ”ג, מובילה אילת גם השנה בהישגים ובערכים ומגמת העלייה באחוז הזכאים לבגרות נמשכת עם שיא של כל הזמנים 85.3% ממסיימי י”ב, זכאים לבגרות. 73.5% מהם זכאים להסמכה טכנולוגית

גם השנה כמו בשנים האחרונות, מובילה העיר אילת ברוב הפרמטרים של התמונה החינוכית ובתי ספר התיכוניים של אילת נכללים מידי שנה ברשימת בתי הספר המצטיינים בארץ והמורים בכל בית ספר מצטיין, זוכים על כך בתגמול אישי.

בהתאם לתמונה החינוכית לשנת תשפ”ג, 657 תלמידי י”ב רשומים באילת. 85.3% מהם זכאים לבגרות לעומת 82.6% בשנה קודמת. 73.5% מהם זכאים להסמכה טכנולוגית לעומת 66.3% בשנה שעברה. בהתאם לתפיסה שמוביל מינהל שח”ק בעירייה לפיה לא מוותרים לאף תלמיד ולא מוותרים על אף תלמיד, ניגשים כל תלמידי אילת לבגרות גם תלמידי החינוך המיוחד. בשנת תשפ”ג עמד אחוז הזכאים לבגרות כולל החינוך המיוחד על 78.4% לעומת 77.5% בשנה שעברה.

עדות נוספת לאיכות התלמידים נרשמה גם השנה במדד טוהר הבחינות, לפיו 0.0% מחברות פסולות, דבר המעיד על כך שתלמידי אילת רובם ככולם, נוהגים ביושר. גם בהתמדה מובילים תלמידי אילת עם 89% התמדה לעומת 81.4% ממוצע ארצי ו 1.4% נשירה. עוד בלטה באילת המעורבות ההורית, לפיה 75% מהורי התלמידים שותפים. עוד עולה מהנתונים שמחצית ממורי אילת (49%) הינם בעלי תואר שני ומעלה, דבר שמתאפשר בזכות תכניות ייחודיות ולימודים אקדמיים באילת.

עם קבלת הנתונים ברך ראש העירייה – אלי לנקרי את המנהיגות החינוכית ואת מנהלי ומנהלות בתי ספר התיכוניים והצוותים החינוכיים על ההשקעה, ההתמדה, הנחישות וההישגים העקביים לצד המחויבות והמסירות להצלחה של כל אחד ואחת מילדי אילת. גם ד”ר גניאל הצטרף לברכות והודה להנהלות בתי ספר והצוותים: “אני גאה בהישגים ומצדיע למנהלי בתי ספר העל יסודיים ולסגלי החינוך וההוראה שלמרות כל האתגרים ממשיכים לעשות חיל.”

 

◼️ לחדשות אילת לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית אילת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן