תלמידי קריית מלאכי מנציחים את התצפיתניות

יום המאבק הבין-לאומי למניעת אלימות במשפחה מוקדש בגימנסיה דרכא קריית מלאכי לתצפיתניות שנחטפו ונהרגו בשבת השחורה. אחת הכיתות הוסבה לחמ”ל מבצעי בכדי להמחיש תפקיד התצפיתנית.

תלמידי שכבה ז’ בתיכון דרכא בחרו לציין את יום המאבק הבין-לאומי למניעת אלימות במשפחה ולהקדישו לתצפיתניות שנחטפו ונהרגו במלחמת חרבות הברזל, תוך כדי גילויי מעשי אומץ וגבורה.

התצפיתניות היו חוד החנית במעקב מול פעילות החמאס באזור עוטף עזה והתלמידים החליטו להקדיש להם מיזם מיוחד. אחת הכיתות הוסבה לחמ”ל מבצעי על מנת להמחיש לתלמידים על תפקיד התצפיתנית.

החדר הוקם ביוזמת צוות מחנכות שכבה ז’ בהובלתה של מור אוחיון והמחנכת אופל פינטו – שהיא גם בוגרת התיכון וגם תצפיתנית בעברה.

ביום חמישי תתקיים הרצאה של הסמלת אוריין פור תצפיתנית בכיסופים, בוגרת בית הספר שתספר על התפקיד החשוב שלהן בשמירה על גבולות ישראל וביטחון המדינה.

מנהלת גימנסיה דרכא קריית מלאכי מיכל חזן: “ביום האלימות הבינלאומי היה חשוב לנו למצוא נושא שגם מעצים את התלמידות. מתוך הכאב להצמיח תקווה. התצפיתניות עושות עבודת קודש ומי שחשב שהם אינן מסכנות את חייהן נוכח לדעת שהן בחזית ולא אחת הן עומדות חוצץ בין המחבלים לפריצה לגבולות ישראל.”

◼️ לקבוצת חדשות קריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: דוברות העירייה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן