תלמידי כיתות ט’ מאור יהודה בהאקתון יזמות 

האקתון יזמות התקיים כחלק משבוע החינוך שנערך באור יהודה, תחת הכותרת “חינוך לכל הדעות – אחדות ושותפות”

80 תלמידי ט’ מאור יהודה השתתפו בהאקתון יזמות

התלמידים שמעו הרצאות השראה של היזמים דניאל קובלר ורועי ברגמן ולאחר מכן עבדו יחד עם סטודנטים מהקריה האקדמית אונו כדי לקדם הידברות בצד קונפליקטים ומחלוקות

כ-80 תלמידי כיתות ט’ מאור יהודה השתתפו בשבוע שעבר בהאקתון יזמות שהתקיים כחלק משבוע החינוך שנערך באור יהודה. ההאקתון תחת הכותרת “חינוך לכל הדעות – אחדות ושותפות” התקיים במעמד ראש העיר, ליאת שוחט, והשתתפו בו גם סגנה עופר בוזי, מנהלת אגף החינוך, דלילה אשכנזי, המפקחת הכוללת אתי רביאן, רכזת חברה באגף החינוך, יפית שמואלי והדוקטורנט רוי גולדברג ממרכז המצויינות בקרייה האקדמית אונו, כל זאת לצד סטודנטים מהקריה.

בפתח הכנס ציינה ראש העיר, ליאת שוחט, את חשיבות השותפות והאחדות, ובמיוחד בימים אלו של מלחמת “חרבות ברזל”, וכן את האחריות האישית והקולקטיבית של התלמידים שהם מנהיגי העתיד של העיר והמדינה.

דלילה אשכנזי, מנהלת אגף החינוך, הדגישה את חשיבות היזמות ויצירת הרעיונות של התלמידים כחלק ממוביליות חברתית וקידום מצויינות ערכית שחייבת לצאת מהם לשאר תלמידי ביה”ס בבחינת “תעבירו את זה הלאה”.

בהמשך הקשיבו התלמידים לשתי הרצאות השראה עוקבות ומעוררי מחשבה של מובילי ויזמי חברת מתודיאן: הראשונה של דניאל קובלר, יזם ואיש חינוך וכן של רס”ן במיל’ רועי ברגמן, מפקד לחימה מה-7 באוקטובר. בהרצאה הדגישו השניים את חשיבות היציאה מאדישות, למודעות, לאיכפתיות, להתערבות ולבעלות שהינה בראש ובראשונה על עצמם ואחר כך על החברים בסביבתם, על לקיחת הסמכות והאחריות שלהם קודם כל במיקוד פנימה ולאחר מכן במיקוד החוצה. הם ציינו את ההבדל בין סמכות שהיא מקוצרת לעומת אחריות שהיא בלתי נגמרת.

בהמשך, התפצלו התלמידים למושבים מקבילים יחד עם סטודנטים מהקריה האקדמית אונו.

הסטודנטים הנחו את התלמידים ודנו בקידום הידברות בצד הקונפליקטים והמחלוקות, חילצו רעיונות ויוזמות שעסקו בקידום שיח מכבד בתוך בתי הספר, קידום הסברה יהודית ישראלית בצל המלחמה וכן מעורבות חברתית תוך השפעה ספירלית לתלמידי חטיבת הביניים בבית ספרם.

בסוף ההאקתון הציגו הקבוצות את תוצרי הרעיונות שלהם אותם ימשיכו ויעבו בבית ספרם.

 

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת חדשות הביטוח הלאומי / חברת חשמל / דלק וגז / תאגידי המים / שירותים לציבור לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אור יהודה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן